Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva synes dere om folk som farger håret? Tenker ikke på at brunetter farger håret blondt, eller motsatt, eller at det på en måte ser velstelt og fint ut, slik som dette:

toasted_coconut_glamour_30aug18_p.jpg

Det jeg reagerer på, er typ dette:

Coloured/Dyed Hair | 38 Degrees

Man ser jo ikke formell ut eller som en "ordenlig, oppegående person". De fleste jeg ser som farger håret har piercing overalt og stort sett sære interesser, og av de jeg kjenner som har dette har ingen høyere utdanning. Kan ikke ta folk seriøs som farger håret på denne måten.

Anonymkode: 8f069...302

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Din trangsynte drittunge

Anonymkode: a8fa2...b39

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Din trangsynte drittunge

Anonymkode: a8fa2...b39

Nå går du rett til personangrep på meg fordi jeg har en mening om de som farger håret.

Kan du forklare hvorfor jeg er en "trangsynt drittunge"?

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes det er kult. Bra at alle sammen er forskjellige🌸

• Liker 14
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Tenker ikke noe, folk får gjøre som de vil. :)

AnonymBruker
Skrevet
Othea skrev (Akkurat nå):

Jeg synes det er kult. Bra at alle sammen er forskjellige🌸

Joda, det er kult. Det tiltrekker oppmerksomhet i hvert fall.

Men jeg bare mener at det er vanskelig å bli tatt seriøs i jobbsituasjoner eller når man møter nye folk. 

AnonymBruker
Skrevet

Upopulært, men jeg er helt enig med deg😂

Anonymkode: 1789a...e5d

• Liker 3
Skrevet

Heldigvis får man selv bestemme hvilken farge man vil ha på håret sitt😁

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Synes det er kult når folk tør å se litt annerledes ut.

Dessuten ser det ofte stilig ut.

Anonymkode: 8e51e...fa5

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
Othea skrev (Akkurat nå):

Heldigvis får man selv bestemme hvilken farge man vil ha på håret sitt😁

Jaja, jeg for frihet til å velge farge på eget hår assa ;) Ville bare dele min mening og se om flere har samme oppfatning som meg.

Skrevet

Man tenker sitt

• Liker 2
Skrevet

Det er vel generelt folk som tar vare på utseendet sitt? 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

tenker ustabil psykisk helse/oppmerksomhetssyk 😅

Anonymkode: 655f0...b35

• Liker 3
Skrevet

Jeg tenker at de har en annen smak enn meg og at jeg ikke ville gjort det selv, men når jeg leser slike innlegg som hovedinnlegget tenker jeg også at enkelte har litt for lite å bekymre seg over her i verden hvis de lar dette gå inn over seg. 

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
Morpheus skrev (1 minutt siden):

Det er vel generelt folk som tar vare på utseendet sitt? 

Nå vil jeg ikke legge ut bilder av privatpersoner her. Men, ehhh, tar vare på utseende sitt? 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har enda ikke sett noen som faktisk kler det. Jeg sliter også med å ta folk seriøst når de har rosa, blått, lilla osv. hår. Synes det er for tenåringer. 

Jeg prøver virkelig å ikke la meg påvirke og ha dårlig holdning, men kjenner det er veldig vanskelig. 

Anonymkode: 34a4b...98a

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor skal jeg tenke noe om det? Det er jo ganske vanlig, spesielt blant de som er unge, så jeg skjønner ikke at det er noe å henge seg opp i. Jeg ville ikke gjort det, men det er mye jeg ikke ville gjort med mitt eget utseende, uten at det betyr jeg ser ned på eller har fordommer mot de som liker det og gjør det. 

• Liker 4
Skrevet (endret)

Jeg kjenner ei i 30 årene som er vernepleier med god jobb innen det offentlige som har blått hår. Kjenner ei som er sykepleier og jobber på sykehjem med rosa hår.. vet om andre med både lilla og knall rødt hår som har familier og hvit stskittgjerde, jobb og alt på stell.

Har aldri opplevd at andre ikke tok de seriøst, har heller aldri latt være å ta noen seriøst pga sterke hårfarger.

Personlig har jeg heldigvis heller slike personer i min nærmeste krets som er spesielt dømmende og trangsynt på dette, sånne type mennesker er ikke min stil, men sikkert mangen som liker de også..

Endret av skreppamedleppa
  • Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
Ullvott skrev (1 minutt siden):

Jeg tenker at de har en annen smak enn meg og at jeg ikke ville gjort det selv, men når jeg leser slike innlegg som hovedinnlegget tenker jeg også at enkelte har litt for lite å bekymre seg over her i verden hvis de lar dette gå inn over seg. 

Nei asså, dette er ikke en bekymring. Kunne ikke brydd meg mindre, men må da være lov å starte en tråd/diskusjon om dette?

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nå vil jeg ikke legge ut bilder av privatpersoner her. Men, ehhh, tar vare på utseende sitt? 

Ja. Ikke lar det forfalle helt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...