Gå til innhold

Bivirkninger etter snusslutt

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ah, jeg har tatt det steget og bestemt meg for å slutte å snuse. Døgn en er straks gjennomført, og det går egentlig greit. Det vanskeligste er at jeg er så SINNSYKT trøtt. Altså, jeg har sovet hele ettermiddagen, og har mest lyst å gå å legge meg for kvelden nå... 

Dere som har slutta, er dette et «kjent» problem? Jeg mener, er jeg like trøtt i morgen er det jo kriiiiise i forhold til jobb! 😱

Anonymkode: 90c29...7b0

AnonymBruker
Skrevet

Følte meg trøtt og ukonsentert noen dager ja, spesielt de første dagene. I tillegg rev og slet det en del i kroppen. Første dag gikk bra, dag to litt verre, dag 4 og 5 var verst, så flatet det mer og mer ut. Etter to uker fikk jeg sug bare en gang iblant. Mer psykisk behov bare etter to uker. Ikke fall for trangen til å bare skulle ta 1, det blir ikke med den ene. Lykke til, bare du kommer deg gjennom første uke, blir det lettere. Du klarer dette ❤️

Anonymkode: a112c...a6a

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjente på svimmelhet og trøtthet, men det plagde meg ikke. For meg var det verst psykisk. Jeg savnet snusen hvert minutt. Noe manglet. Det eneste som hjalp for meg var å begynne igjen 😆 Holdt meg i 2 dager. Men skal prøve igjen! I morgen.. Eller kanskje neste uke 

Anonymkode: 984a9...dfc

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker onico, så kan jeg venne meg av nikotinet først og vanen etterpå! Orker ikke begge deler samtidig, særlig ikke når jeg føler meg så sykt dårlig! SÅ frista til å kjøre på butikken, men fader heller, denne gangen skal jeg faktisk greie det!!! Og du over her; klarer jeg klarer du! Heia heia 🥳

Ts

Anonymkode: 90c29...7b0

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...