AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #1 Skrevet 8. juni 2021 Hei! Jeg er gravid i uke 22, 23 om 2 dager. Jeg har ikke opplevd kvalme i svangerskapet før nå. Er uvel og kvalm spesielt etter å ha spist. Har vondt i magen både litt nederst og øverst. Har litt løs mage i tillegg, men kommer ikke mye når jeg er på toalettet. Nå har dette vart en uke og er nesten så jeg lar være å spise for da ligger jeg og er superkvalm og får smerter i magen i 2-3 timer etterpå. Kjennes liksom litt ut som jeg må på do og luft, men uten resultat. Kaster heller ikke opp men er kjempe kvalm med litt frysninger. Føler meg også generelt litt uvel uansett måltider. Noen som kjenner det igjen , er dette dumt å ringe til lege for? Føler meg litt dum som ringer til legen/jordmor for alt mulig rart. Anonymkode: 5f560...14d
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #2 Skrevet 8. juni 2021 Jeg ville dratt til lege for en sjekk. Anonymkode: ed4b3...012
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #3 Skrevet 8. juni 2021 Jeg begynner egentlig å bli veldig bekymret, selv om det sikkert ikke er noe å bekymre seg for. Anonymkode: 5f560...14d
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #4 Skrevet 8. juni 2021 Jeg tenker det er helt urelatert til svangerskapet, høres ut som sykdom. Men ville sjekket opp med lege. Anonymkode: 61740...9f7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå