AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #1 Skrevet 8. juni 2021 Jeg skal til første modnings akupunktur time om 1,5 uke. Har termin 12 juli. Jeg har ingen erfaring med det fra mine 2 første fødsler, så hva skjer egentlig bortsett fra at jeg forstår dette med modnings prosessen så klart. Fødte dere til termin? Eller før? Fikk dere noen reaksjoner etter timen som hyppigere kynnere eller annet? Anonymkode: 29c56...4f9
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2021 #2 Skrevet 10. juni 2021 Ingen som har erfaring med det? Anonymkode: 29c56...4f9
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #3 Skrevet 11. juni 2021 Jeg begynte i uke 37. Rakk 3 behandlinger før fødselen. Etter den tredje fødte jeg dagen etter. Fødte 40 + 0. Min fødsel var veldig rask og fin. 4 timer aktiv fødsel og 29 min pressing. Og jeg tenker meg det kan være pga modningsakupunturen. Da det skal gi en raskere og lettere fødsel. Og det var akkurat det jeg fikk. Kroppen skal også komme seg fortere etter fødsel. Og jeg følte selv at jeg kom meg fort. Livmoren trakk seg fort tilbake. Og blødningene avtok raskt. Så jeg kommer til å ta modningakupunktur igjen neste gang jeg blir gravid. Han jeg var hos sa at han kunne sette nåler som setter i gang fødselen hvis jeg gikk overtid. Men det hadde han ikke lov til å gjøre før termin. Men da rakk jeg jo aldri å gjøre det siden jeg fødte 3 dager før termin. Anonymkode: a2093...20f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå