AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #1 Skrevet 8. juni 2021 Jeg må bare lufte litt frustrasjon. Jeg har en venninne/bekjent som ble sammen med en mann som var samboer og har et lite barn. Eksen og ungen måtte ut, og hun flyttet inn. Etter et par måneder ble det slutt mellom dem fordi hun ikke ville likevel. Hun har sagt hun var så ensom pga covid og tok derfor kontakt med han i høst igjen, og ble gravid etter en måned. Jeg kjenner at dette tester vårt vennskap veldig, syns synd på den andre kvinnen som regelrett ble kastet ut. De skal nå prøve å bo sammen med hans barn som han akkurat har begynt å ha halve tiden frem mot termin for å se om det kan fungere. Kan dette virkelig fungere? Syns hun gjør rare valg ovenfor dette andre barnet han har og 🤨 Anonymkode: a2aa8...067 1
Fiffig Skrevet 8. juni 2021 #2 Skrevet 8. juni 2021 Altså... dette er jo virkelig andres menneskers problem. Hvis hva din venninne steller i stand opptar deg så til de grader at du føler at du må utlevere det til fremmede, så burde du kanskje ta litt mer avstand? 2
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #3 Skrevet 8. juni 2021 Ts her. Syns bare det er vanskelig å støtte henne i dette når hun tar så lett på å ødelegge en familie. Jeg har ikke barn selv, men kan ikke dette være potensielt skadelig at de er så frem og tilbake når han har et barn fra før? Anonymkode: a2aa8...067 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #4 Skrevet 8. juni 2021 For en dust av en dame. En med så lav intelligens og moral hadde ikke vært en vennine av meg. Anonymkode: 5e7bd...20f 3
indigob Skrevet 8. juni 2021 #5 Skrevet 8. juni 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ts her. Syns bare det er vanskelig å støtte henne i dette når hun tar så lett på å ødelegge en familie. Jeg har ikke barn selv, men kan ikke dette være potensielt skadelig at de er så frem og tilbake når han har et barn fra før? Anonymkode: a2aa8...067 Hun ødelegger ikke en familie, mannen valgte å ødelegge SIN familie. Dette har ikke du noe med heller, hva dem føler er opp til dem. 2
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #6 Skrevet 8. juni 2021 Fiffig skrev (23 minutter siden): Altså... dette er jo virkelig andres menneskers problem. Hvis hva din venninne steller i stand opptar deg så til de grader at du føler at du må utlevere det til fremmede, så burde du kanskje ta litt mer avstand? Here we go again; Ts skal tas for enhver pris, og HI skal vinkles slik at Ts blir den store, stygge ulven. Jeg skjønner Ts godt. Hun har en venninne med dårlige holdninger, som gjør Ts usikker på om dette er en person hun bør ha i livet. Personlig hadde jeg nok ikke kutta henne tvert, men sørget for å gradvis omgås mindre, slik at hun ikke trenger å være en veldig nær venninne lenger. Dette løser seg nok også ganske av seg selv, siden hun skal ha barn. Babytiden gir lite rom for å være sosial. Anonymkode: 3938a...ef1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå