Gå til innhold

Spørre en jente om hun vil være sammen med meg

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en ung gutt i starten av 20årene og har datet en snill jente som jeg liker godt, vi er jevnaldrene og hun har et tidligere forhold bak seg tror jeg, og sagt at hun trenger litt tid. Vi har datet i de siste 2 md omtrent. Vi har kysset en god del, og hverandres venner etc, men ikke vært i køyen ennå. 

Jeg skal treffe henne snart, jeg har gitt uttrykk for at jeg vil mere, og jeg tror hun vet at jeg vil mere, men har ikke spurt henne direkte om hun vil være kjærester med meg. Er det en god ide? Hun har sagt at hun liker meg veldig godt, gjentatte ganger, men har egentlig ikke sagt så mye mere enn det...

Jeg merker at jeg liker henne veldig godt, og at jeg på en måte vil at det skal bli definert mellom oss, fordi jeg føer at det er litt udefinert, for å være ærlig. 

Når jeg møter henne igjen, skal jeg da bare spørre henne rett ut om hun vil være med meg (selvsagt ikke som det første jeg gjør, men utpå kvelden...)? eller er det for masete? 

Seriøse svar verdsettes veldig! Ha en fortreffelig kveld alle sammen

Anonymkode: 4e8e5...2e1

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg er en ung gutt i starten av 20årene og har datet en snill jente som jeg liker godt, vi er jevnaldrene og hun har et tidligere forhold bak seg tror jeg, og sagt at hun trenger litt tid. Vi har datet i de siste 2 md omtrent. Vi har kysset en god del, og hverandres venner etc, men ikke vært i køyen ennå. 

Jeg skal treffe henne snart, jeg har gitt uttrykk for at jeg vil mere, og jeg tror hun vet at jeg vil mere, men har ikke spurt henne direkte om hun vil være kjærester med meg. Er det en god ide? Hun har sagt at hun liker meg veldig godt, gjentatte ganger, men har egentlig ikke sagt så mye mere enn det...

Jeg merker at jeg liker henne veldig godt, og at jeg på en måte vil at det skal bli definert mellom oss, fordi jeg føer at det er litt udefinert, for å være ærlig. 

Når jeg møter henne igjen, skal jeg da bare spørre henne rett ut om hun vil være med meg (selvsagt ikke som det første jeg gjør, men utpå kvelden...)? eller er det for masete? 

Seriøse svar verdsettes veldig! Ha en fortreffelig kveld alle sammen

Jeg syns du skal vente et par mnd og kjenne litt på magefølelsen om hun virker ivrig eller ikke. Det som skjer om du allerede spør henne er at hun må ta en stilling til det og det er gjerne slutten om hun ikke er klar (for hun må jo si ja eller nei). Hun har allerede sagt at hun trenger litt tid, så jeg ville ligge litt lavt i terrenget.

Lykke til:)

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, visp said:

Jeg syns du skal vente et par mnd og kjenne litt på magefølelsen om hun virker ivrig eller ikke. Det som skjer om du allerede spør henne er at hun må ta en stilling til det og det er gjerne slutten om hun ikke er klar (for hun må jo si ja eller nei). Hun har allerede sagt at hun trenger litt tid, så jeg ville ligge litt lavt i terrenget.

Lykke til:)

takk

AnonymBruker
Skrevet

Alltid en felle hvis man spør en jente om å bli sammen, vent heller til du ser mer interesse a henne og at henne spør deg isteden. Så slipper du å bli såret og drite deg ut i tilfelle.

Anonymkode: 23d9d...23b

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg hadde garantert sagt ja til å bli kjærest om min date hadde spurt i morgen. 🤣🤣 -Har bare truffet han to ganger. -Og jeg vet han ikke kommer til å spørre før kanskje om to- tre mnd.  (?)

Hva er d å vente med egentlig? -Eller man skal heller ikke skynde på noe som en vil at skal vare evig🥰🥰

Kjenn på magefølelsen. Min magefølelse sier allefall  gå for han. 🌟🤩

Endret av Nåleputa
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Alltid en felle hvis man spør en jente om å bli sammen, vent heller til du ser mer interesse a henne og at henne spør deg isteden. Så slipper du å bli såret og drite deg ut i tilfelle.

Anonymkode: 23d9d...23b

Hun har tidligere spurt om vi skulle prøve å være sammen og at hun hadde lyst til det. Men i etterkant sagt at hun trenger mere tid-, hva betyr alt det der?? Jeg så den gang ja til å prøve å være sammen...

Er forvirret selv....

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Nåleputa said:

Jeg hadde garantert sagt ja til å bli kjærest om min date hadde spurt i morgen. 🤣🤣 -Har bare truffet han to ganger. -Og jeg vet han ikke kommer til å spørre før kanskje om to- tre mnd.  (?)

Hva er d å vente med egentlig? -Eller man skal heller ikke skynde på noe som en vil at skal vare evig🥰🥰

Kjenn på magefølelsen. Min magefølelse dier i allefall  gå for han. 🌟🤩

Får jeg spørre hvor gamle dere ca er??

AnonymBruker
Skrevet

Flere som har input?

AnonymBruker
Skrevet

Hvis jeg hadde datet noen i et par måneder og begge har sagt de liker hverandre veldig godt hadde jeg syns det var koselig å bli spurt om å være eksklusive. Du kan jo si noe sånt som "jeg liker deg veldig godt og vil ikke date noen andre. hva syns du om jeg kaller deg kjæresten min?"

Anonymkode: 85e6b...a79

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Får jeg spørre hvor gamle dere ca er??

Haha, og vi er eksklusive. Begge sletta profilene på dateappen like før 2. date😆😆. Han sa han hadde gjort det og jeg sa at jeg hadde gjort det da vi gikk arm i arm. 🥰

Det finnes ingen som er bedre han og som passer med 100%. 
-Og d finnes ingen dame som er bedre en meg på min alder i vårt nærmiljø. 😆😆😅😅😅😇😇

Og vi er over 40 år. 😅😅-Og like. 🥰🤩 

I love my life. ❤️

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hun har tidligere spurt om vi skulle prøve å være sammen og at hun hadde lyst til det. Men i etterkant sagt at hun trenger mere tid-, hva betyr alt det der?? Jeg så den gang ja til å prøve å være sammen...

Er forvirret selv....

Tror hun vi at du skal spørre om det igjen. Kanskje hun trakk seg tilbake når hun måtte spørre først?? Følte at du hadde all makta?  At hun stilte seg for åpen med hjertet i hånda? 

AnonymBruker
Skrevet
30 minutter siden, Nåleputa said:

Tror hun vi at du skal spørre om det igjen. Kanskje hun trakk seg tilbake når hun måtte spørre først?? Følte at du hadde all makta?  At hun stilte seg for åpen med hjertet i hånda? 

Hva mener du?

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Nei hun har jo sagt at hun vil vente å se, da er det kroken på døren om du spør om dere skal være sammen. Ville ventet og latt henne gitt beskjed når hun er klar. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva mener du?

-Forstod det slik at hun spurte om du ville værer kjærest med henne først (?) 

Og så spurte du om å være kjærest og da svarte hun at hun ville vente(?)

Altså hun forstod at du ikke var klar da hun spurte deg, og nå vil hun trekke seg tilbake fordi hun ville mer en deg(?) og dermed ble usikker på hele opplegget? 

AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, Nåleputa said:

-Forstod det slik at hun spurte om du ville værer kjærest med henne først (?) 

Og så spurte du om å være kjærest og da svarte hun at hun ville vente(?)

Altså hun forstod at du ikke var klar da hun spurte deg, og nå vil hun trekke seg tilbake fordi hun ville mer en deg(?) og dermed ble usikker på hele opplegget? 

Nei, jeg sa ja den gang hun spurte. Nå i etterkant vil hun vente. Hvordan tolker jeg det?

Skrevet

Da har hun andre valg…. Eller spør henne, så slipper du å lure på hvorfor hun ville vente. 

Enten så slår hun opp» og du slipper å kaste vekk din og hennes tid, eller så blir det dere to og dere går kommunisert bedre. 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Nåleputa said:

Da har hun andre valg…. Eller spør henne, så slipper du å lure på hvorfor hun ville vente. 

Enten så slår hun opp» og du slipper å kaste vekk din og hennes tid, eller så blir det dere to og dere går kommunisert bedre. 

Jeg tror ikke hun er en som dater flere samtidig, kommer ikke nærmere innpå det her, men det er ikke litt inntrykk, hva kan det da være?

Skrevet

Ikke at hun dater, bare har øynene åpne. 

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg tror ikke hun er en som dater flere samtidig, kommer ikke nærmere innpå det her, men det er ikke litt inntrykk, hva kan det da være?

Mente Ikke at hun er på date med andre, bare att hun har øynene åpne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...