AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #1 Skrevet 8. juni 2021 Jeg har en 13 år gammel sønn som jeg bekymrer meg over. Han gjør det ok på skolen og har få men gode venner. Siste par årene har jeg sett tendenser hos han som skremmer meg. Han er lite empatisk og kan være kontrollerende. Aldri voldelig. På lørdag sovnet jeg på sofaen etter lunsj, jeg våknet av at han helte ett glass vann over hodet på meg. Jeg ble rasende og egentlig litt redd. Han bare lo, og ville jeg skulle lage middag. Han viste ingen anger. Dette høres ut som en uskyldig ting, men jeg greier ikke å slippe dette. Noen som har noen råd? Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. Anonymkode: 4196f...30f 5
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #2 Skrevet 8. juni 2021 Helt klart grenseoverskridende, men om det er noe som må tas tak i avhenger jo av om dette er noe han pleier å gjøre. Anonymkode: 48261...4d1 18
DildoShwaggins Skrevet 8. juni 2021 #3 Skrevet 8. juni 2021 Ble du redd for et glass vann? Har du tenkt at han bare ville våkne deg på en "morsom" måte? At han virker lite empatisk er vel ikke akkurat unormalt når man er en gutt på 13. 19
Maleficenta Skrevet 8. juni 2021 #4 Skrevet 8. juni 2021 DildoShwaggins skrev (1 minutt siden): Ble du redd for et glass vann? Har du tenkt at han bare ville våkne deg på en "morsom" måte? At han virker lite empatisk er vel ikke akkurat unormalt når man er en gutt på 13. kanskke han opptrådte litt creepy? 12
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 Populært innlegg #5 Skrevet 8. juni 2021 DildoShwaggins skrev (3 minutter siden): Ble du redd for et glass vann? Har du tenkt at han bare ville våkne deg på en "morsom" måte? At han virker lite empatisk er vel ikke akkurat unormalt når man er en gutt på 13. TS er jo åpenbart ikke redd for vann, snakk om å velge å misforstå. Hun blir redd fordi hun føler sønnen ikke skjønner hvor grensene går. Han er 13 år, og burde forstå at det er uakseptabelt å helle ett glass vann over noen som sover, for å få de til å lage middag. Anonymkode: 48261...4d1 106
DildoShwaggins Skrevet 8. juni 2021 #6 Skrevet 8. juni 2021 Maleficenta skrev (1 minutt siden): kanskke han opptrådte litt creepy? Litt begrensa hvor creepy man er når man heller et glass vann over noen. Jeg pleide å dra opp øyelokka på mamma når ho sov på sofaen, å stirre ho tomt inn i øynene. Jeg har ikke drept ho enda, så tror ikke ts trenger å frykte for livet sitt med det første 14
DildoShwaggins Skrevet 8. juni 2021 #7 Skrevet 8. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): TS er jo åpenbart ikke redd for vann, snakk om å velge å misforstå. Hun blir redd fordi hun føler sønnen ikke skjønner hvor grensene går. Han er 13 år, og burde forstå at det er uakseptabelt å helle ett glass vann over noen som sover, for å få de til å lage middag. Anonymkode: 48261...4d1 🥱 Kanskje det å helle vann over noen som sover er hans form for humor. Det er jo mange som våkner folk sånn en eller annen gang i løpet av livet 8
Populært innlegg visp Skrevet 8. juni 2021 Populært innlegg #8 Skrevet 8. juni 2021 DildoShwaggins skrev (1 minutt siden): Litt begrensa hvor creepy man er når man heller et glass vann over noen. Jeg pleide å dra opp øyelokka på mamma når ho sov på sofaen, å stirre ho tomt inn i øynene. Jeg har ikke drept ho enda, så tror ikke ts trenger å frykte for livet sitt med det første Og et par år etter dukker du opp som DildoShwagging på kg 103
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #9 Skrevet 8. juni 2021 DildoShwaggins skrev (1 minutt siden): 🥱 Kanskje det å helle vann over noen som sover er hans form for humor. Det er jo mange som våkner folk sånn en eller annen gang i løpet av livet Da er det hvertfall på tide å lære at det er ræva humor. Anonymkode: 48261...4d1 22
DildoShwaggins Skrevet 8. juni 2021 #10 Skrevet 8. juni 2021 visp skrev (1 minutt siden): Og et par år etter dukker du opp som DildoShwagging på kg Men har fortsatt ikke drept noen 💃 6
DildoShwaggins Skrevet 8. juni 2021 #11 Skrevet 8. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Da er det hvertfall på tide å lære at det er ræva humor. Anonymkode: 48261...4d1 Hvorfor er det dårlig humor? Det er jo mange som syns noen uskyldige pranks er gøy i ny og ne. Kanskje det er du som har ræva humor 4
visp Skrevet 8. juni 2021 #12 Skrevet 8. juni 2021 DildoShwaggins skrev (1 minutt siden): Men har fortsatt ikke drept noen 💃 Ja, du får kred for den😀 12
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 Populært innlegg #13 Skrevet 8. juni 2021 DildoShwaggins skrev (10 minutter siden): Ble du redd for et glass vann? Har du tenkt at han bare ville våkne deg på en "morsom" måte? At han virker lite empatisk er vel ikke akkurat unormalt når man er en gutt på 13. våkne??? Det heter vekke! Å vekke et annet menneske fra søvn. Jees… har ikke dagens ungdommer lært noe på skolen? Anonymkode: 11c73...279 51
Tuba Skrevet 8. juni 2021 #14 Skrevet 8. juni 2021 12-14 år er en vanskelig alder for mange der mye skjer i hodet og kroppen. Det er ikke alltid det de gjør er veldig veloverveid og det er ofte i den alderen man sliter litt sosialt og med venner, Det er kanskje bare relatert til det? 4
Mezzosoprena Skrevet 8. juni 2021 #15 Skrevet 8. juni 2021 Hvis dette er det eneste, har du ikke mye å bekymre deg over... 6
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #16 Skrevet 8. juni 2021 Han kjedet seg fordi du sov på dagtid (ville selv aldri gjort dette med barn) og vekket deg på en artig måte. Det var dårlig eksempel hvis du ville illustrere at han ikke har empati. Han ber om mat, noe barn bør få fast. Merkverdig også å beskrive sønnen slik når det ikke fins bedre eksempler. Stikker dette dypere? Hva er bakgrunnen for at du har slike tanker om din egen sønn? Hvordan er forholdet til far? Anonymkode: c59d1...3ec 2
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #17 Skrevet 8. juni 2021 wow ... Dette er faresignaler. Ikke for sønnen sin del, men for din del. Du er rett og slett hysterisk, pass på at du kontrollerer deg selv og følelsene dine. Jeg synes dette er skummelt, pga deg som mor. jeg har selv en engstelig mor som ikke taklet sønnen sin, han er nå død... jeg slapp billigere unna fordi jeg er av det svakere kjønn og dermed ikke "like skummel" ... Men jeg har alltid visst at moren min blir veldig lett triggered så har alltid unngått det. Anonymkode: b2e21...236 4
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #18 Skrevet 8. juni 2021 Har du flere eksempler enn denne vannhistoria? På hvilken måte viser han seg kontrollerende? Mye oppførsel kan unnskyldes med alder, men er du urolig, burde du kanskje begynne å notere det ned? Forsøke å snakke med han om det? Empati er noe som må øves opp også. Det kreves trening. Det naturlige for de fleste er å sette seg selv fremst, så man må ta en del samtaler jevnlig for å lære et barn opp i det. Anonymkode: 4507a...53e 6
DildoShwaggins Skrevet 8. juni 2021 #19 Skrevet 8. juni 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): våkne??? Det heter vekke! Å vekke et annet menneske fra søvn. Jees… har ikke dagens ungdommer lært noe på skolen? Anonymkode: 11c73...279 Beklager, det gikk litt fort i svingene her. De bråkete naboene vokna barnet mitt, så prøvde å multitaske litt. Klem fra ungdommen 4
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #20 Skrevet 8. juni 2021 Det er ganske ekkelt å bli vekket med at noen heller vann på deg og en jeg kunne skjønt det fra en på 7 år som ikke skjønner bedre. Men 13 år, da vet du hva du gjør. Ville syntes det var creepy jeg også. Anonymkode: 6deb3...000 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå