Gå til innhold

Fungerer virkelig IPL-laser som man kjøper og bruker selv?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Syns det virker for godt til å være sant siden man ofte må ut med maaange tusen om man skal gjøre det profesjonelt. Kan man bruke det på bikinilinjen? Kan det skade huden på sikt? Finnes det forskning som viser at det ikke er skadelig for huden? Hva om det er tatoveringer i området? Gjør det vondt? 

Anonymkode: 9fd01...27f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte en slik laser fra USA i fjor sommer, før det ble en greie her. Ser helt lik ut som de det reklameres for her nå. Jeg ble helt hårfri på leggene ganske raskt av denne, men det var egentlig eneste stedet jeg ble hårløs. Brukte den 1 gang i uka i armhulene og på underlivet og etter litt over et halvt år hadde jeg mistet noen få flekker med hår på underlivet og merket ingen forskjell under armene. Jeg ble irritert og ga opp, etter ca. 3-4 måneder var håret tilbake på leggene.

Min mistanke er at laseren kun fungerer om man er heeeeelt glattbarbert, noe jeg kun får til på leggene (kommer aldri helt inntil på underlivet eller under armene). 

Vil si det er verdt pengene siden det er så billig, men ikke forvent å bli helt hårfri overalt. Jeg har begynt å bruke min laser igjen nå for å slippe å barbere leggene og for å kunne barbere underlivet sjeldnere. 

Det er vondt å bruke fullstyrke på underlivet og under armene forresten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...