AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #1 Skrevet 8. juni 2021 Føler det bare er spill og spill hele tiden. Samboer med IT utdanning sitter hjemme å gamer. Virker som d eneste som interesserer han er spill. Han setter av nok tid til meg men d er dette som er problemet. Hvorfor komme han seg ikke ut og er sammen med folk og nå som d er sol og greier? Anonymkode: 187e9...5e2
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #2 Skrevet 8. juni 2021 Det er jo ditt valg å være sammen med en sånn mann. Jeg ville aldri datet en gamer. Anonymkode: 6e16c...9b5 4
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #3 Skrevet 8. juni 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er jo ditt valg å være sammen med en sånn mann. Jeg ville aldri datet en gamer. Anonymkode: 6e16c...9b5 Hadde jeg skjønt at d var sånn her så ville jeg ikke giddet selv. Anonymkode: 97060...7eb 1
Patriotpaula Skrevet 8. juni 2021 #4 Skrevet 8. juni 2021 Det er jo fordi gaming er livet. Har vært sammen med en gamer før, jeg avsluttet forholdet etter 2,5 år - da var alle mine grenser nådd. 3
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #5 Skrevet 8. juni 2021 Patriotpaula skrev (1 minutt siden): Det er jo fordi gaming er livet. Har vært sammen med en gamer før, jeg avsluttet forholdet etter 2,5 år - da var alle mine grenser nådd. Hva skjedde da? Anonymkode: 97060...7eb
Patriotpaula Skrevet 8. juni 2021 #6 Skrevet 8. juni 2021 (endret) AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Hva skjedde da? Anonymkode: 97060...7eb Han droppet ut av høyere utdanning, nettopp for å være hjemme og spille. Trente ikke. Spiste usunt (raske og usunne løsninger!) Dårlig hygiene. Dårlig økonomi, fordi han brukte alle pengene på spill. Og et skikkelig surrehode. Ikke sosial. Dette 👆 passet ikke meg som person, som hadde fullført høyere utdanning, trente, spiste helt «normalt», dusjet jevnlig, hadde penger og kjøpt egen leilighet, og hadde livet sånn sett på stell. Var fornøyd med alt annet i livet enn kjæresten, derfor brøt jeg ut Endret 8. juni 2021 av Patriotpaula
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #7 Skrevet 8. juni 2021 Heller en mann som gamer til kjæreste enn en som går ute å sikler på damer i bikini. Anonymkode: 51bbb...563 7
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #8 Skrevet 8. juni 2021 Det er jo bare snakk om ulike interesser. Jeg bruker også mye tid på gaming, samme gjør min samboer. Man skal jo ikke være for mye med andre folk enda likevel. Anonymkode: c4ffc...a42 3
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #9 Skrevet 8. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Føler det bare er spill og spill hele tiden. Samboer med IT utdanning sitter hjemme å gamer. Virker som d eneste som interesserer han er spill. Han setter av nok tid til meg men d er dette som er problemet. Hvorfor komme han seg ikke ut og er sammen med folk og nå som d er sol og greier? Anonymkode: 187e9...5e2 For det er mye bedre å sitte inne å ha det gøy med noe spill spesielt nå mår det er sommer og varmen og solen ute er drepende! Varmepumpe er beste investering jeg har gjort, kaldt og godt hos meg 😄 Er du lei han kan du slippe han fri, slik at noen som meg som forstår han kan finne han. Er singel, 30 år, og ser etter en gaming mann som vil sette pris på at jeg tar ut ferie på jobb, ikke når det er sommer, men når det kommer ut et nytt spill 🤩 Anonymkode: 98c79...338 6
DildoShwaggins Skrevet 8. juni 2021 #10 Skrevet 8. juni 2021 Han setter av tid til deg, men du klager over at han ikke er ute med venner? Alle vennene hans sitter vel å spiller med han. Jeg ser faktisk ikke problemet. 20
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #11 Skrevet 8. juni 2021 DildoShwaggins skrev (2 minutter siden): Han setter av tid til deg, men du klager over at han ikke er ute med venner? Alle vennene hans sitter vel å spiller med han. Jeg ser faktisk ikke problemet. Folk som ikke spiller forstår ikke dette. Alt handler om «ut å treffe folk», når realiteten er at man faktisk sitter å har det hyggelig med venner, bare i hver sin stue 😄 Anonymkode: 98c79...338 14
Selfishmacaroni Skrevet 8. juni 2021 #12 Skrevet 8. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Folk som ikke spiller forstår ikke dette. Alt handler om «ut å treffe folk», når realiteten er at man faktisk sitter å har det hyggelig med venner, bare i hver sin stue 😄 Anonymkode: 98c79...338 Og under corona er jo dette en mye bedre løsning en sammenkomster 😁 9
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #13 Skrevet 8. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Føler det bare er spill og spill hele tiden. Samboer med IT utdanning sitter hjemme å gamer. Virker som d eneste som interesserer han er spill. Han setter av nok tid til meg men d er dette som er problemet. Hvorfor komme han seg ikke ut og er sammen med folk og nå som d er sol og greier? Anonymkode: 187e9...5e2 Vennene hans sitter å spiller. Man kan ha ett bra sosialt liv via spill. Anonymkode: 9fc5e...e21 3
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #14 Skrevet 8. juni 2021 Deg igjen 🤦♀️ Problemet her er deg og ikke kjæresten din. Hva han bruker sin fritid på er hans valg. Du sier selv at han bruker mye tid på deg i gjentatte tråder. Alikvel klager Du når han bruker tid på sin hobby og er sosial pga gamingen. Du passer ikke sammen med han. Så gjør deg selv en tjeneste å dump han 😤 Kanskje vi slipper flere av dine tråder. Anonymkode: fb745...54c 11
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #15 Skrevet 8. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Heller en mann som gamer til kjæreste enn en som går ute å sikler på damer i bikini. Anonymkode: 51bbb...563 En hardcore gamer, vs en "normal" allsidig, sosial kjæreste, som bikinisikler noen timer i løpet av sommeren? Den ene av dem kan du faktisk ha et normalt liv sammen med 99% av tiden. Anonymkode: a8f37...333 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #16 Skrevet 8. juni 2021 At du gidder å være barnevakt altså. Æsj🤢 Anonymkode: f6139...2e0 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #17 Skrevet 8. juni 2021 Så lenge han setter av "nok tid til deg", hvorfor klager du? Ikke alle løper ut så snart solen steiker! Jeg foretrekker faktisk å gå ut når det kommer noen skyer foran, for solen steiker noe voldsomt, og er rett og slett utmattende! Jeg går gjerne ut og treffer venner, altså. Kan tenke meg at typen din treffer vennene sine online mye. Vi er alle forskjellige. Og vi er alle voksne og bestemmer over oss selv. Er ikke det fint? Plager det deg at du ikke har en type som liker å treffe venner ute i sola, så finn deg en type som liker å treffe venner ute i sola. Anonymkode: 5965b...04b 5
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #18 Skrevet 8. juni 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Føler det bare er spill og spill hele tiden. Samboer med IT utdanning sitter hjemme å gamer. Virker som d eneste som interesserer han er spill. Han setter av nok tid til meg men d er dette som er problemet. Hvorfor komme han seg ikke ut og er sammen med folk og nå som d er sol og greier? Anonymkode: 187e9...5e2 Kjenner flere slike, disse folka har ingen fremtid. Anonymkode: 6ab03...87b 1
misslinn1985 Skrevet 8. juni 2021 #19 Skrevet 8. juni 2021 Min mann liker å game. Han har en krevende jobb og det er en måte han finner avslapping på. Men i det sekundet jeg spør han om å finne på noe med meg så er han der. Han prioriterer alltid meg framfor å game. Når det ikke skjer er det røde lys! 3
herremann Skrevet 8. juni 2021 #20 Skrevet 8. juni 2021 Hvis han ikke får bruke pc'n så får ikke du bruke tv'n eller telefonen. Dette høres ok ut for deg TS? 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå