Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke utdannet sykepleier, men har en del venninner som er det. For meg virker det som en utrolig slitsom og tøff jobb, kudos til de som holder ut! De sier underbemanning er slitsomt, men også at mange av pasientene er helt ufyselig! Maser, klager og er frekke.

Kunne aldri falt meg inn å være frekk og masete på en sykepleier?! Har kun vært innlagt på sykehuset en gang, men var så takknemlige og sykepleierne var så snille og hyggelige alle sammen.

Hva er dere opplevelser av å jobbe på sykehus?

Anonymkode: b064a...1e6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Noen pasienter oppfører seg som de på hotell og at vi er deres private butlere, mens flertallet jeg møter er veldig takknemlige og hyggelige. 

Anonymkode: e0b50...14d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er ikke utdannet sykepleier, men har en del venninner som er det. For meg virker det som en utrolig slitsom og tøff jobb, kudos til de som holder ut! De sier underbemanning er slitsomt, men også at mange av pasientene er helt ufyselig! Maser, klager og er frekke.

Kunne aldri falt meg inn å være frekk og masete på en sykepleier?! Har kun vært innlagt på sykehuset en gang, men var så takknemlige og sykepleierne var så snille og hyggelige alle sammen.

Hva er dere opplevelser av å jobbe på sykehus?

Anonymkode: b064a...1e6

99 % av pasientene er suverene, gode og en fryd å hjelpe. At de resterende prosenten er noe mer krevende lever jeg greit med. Alvorlig sykdom, frykt, redsel, eller sorgprosesser hadde gjort meg også ganske tverr.

Anonymkode: 25998...f3e

AnonymBruker
Skrevet

Travelt, sykt travelt. Men også veldig faglig interessant, utfordringer hver dag, ingen like dager, godt arbeidsmiljø, og mange hyggelige pasienter. 

Anonymkode: 9ab98...da1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...