Gå til innhold

Hvorfor sender eksen meg meldinger om tilsynelatende ingenting?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har snart vert slutt ett år,vi var veldig glad i hverandre , men innså at der og da gikk ikke forholdet av flere grunner. Jeg ville kutte all kontakt for å skåne meg selv gjennom bruddet. Nå i det siste får jeg av og til meldinger som: var det deg jeg møtte i bilen i sta? Eller: du burde prøve den eller den drikken, den er veldig god, tror du liker den. Osv. 

vil han vere venn? Vil han tilbake? Jeg hadde nok tatt han tilbake om han vil, men er usikker på om deg er riktig å gjøre nå... er forvirret av både savn, fornuft, lengsel og alt!!! Hjelp

Anonymkode: 34959...2c1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke svar. Blokker. Det er en grunn til at det ble slutt i utgangspunktet. 

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Oppmerksomhet, eller en test for å se din reaksjon - om du «biter på» og han fortsatt har deg i sin hule hånd.

Anonymkode: 292ce...0e9

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

For å fiske. Er du tilgjengelig for et ligg? Menn er lure. Er det sextørke så går det alltids an å ringe eksen...

Ikke svar. Da mater du egoet hans og han tror han har draget på deg.

Anonymkode: 6cbd2...369

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

🐟🐟🐟

Anonymkode: 83e38...a67

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Fordi du lar han gjøre det.

Anonymkode: ce6cb...497

• Liker 3
Skrevet

Om du ikke vil være sammen med ham ville jeg bedt deg om å slutte å kontakte deg. Dette virker som en måte å komme seg inn i livet ditt igjen. 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Har snart vert slutt ett år,vi var veldig glad i hverandre , men innså at der og da gikk ikke forholdet av flere grunner. Jeg ville kutte all kontakt for å skåne meg selv gjennom bruddet. Nå i det siste får jeg av og til meldinger som: var det deg jeg møtte i bilen i sta? Eller: du burde prøve den eller den drikken, den er veldig god, tror du liker den. Osv. 

vil han vere venn? Vil han tilbake? Jeg hadde nok tatt han tilbake om han vil, men er usikker på om deg er riktig å gjøre nå... er forvirret av både savn, fornuft, lengsel og alt!!! Hjelp

Hvor lenge var dere sammen?

Anonymkode: f57f4...9c1

AnonymBruker
Skrevet

Ikke svar. Evt kan du bruke gutta sex-taktikk og få et ligg før du dumper ham igjen. 

Anonymkode: c608f...ff7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Hvor lenge var dere sammen?

Anonymkode: f57f4...9c1

Vi var sammen nesten 4 år og innerst inne ønsker jeg at vi skal bli sammen igjen, men har ikke tatt kontakt selv siden jeg tenker at han kan vere den som gjør det om han virkelig vil... sikkert feigt av meg men ja...    HI

AnonymBruker
Skrevet

Hvis DU var den som dumpet, så er han fornærmet. Han tar kontakt slik at du svarer og kommer på glid, slik at HAN kan dumpe DEG i stedet. Helst etter at dere har hatt sex.

Anonymkode: 875d5...f82

AnonymBruker
Skrevet

Ikke svar og blokker. Ikke sunt!

Anonymkode: ed2f3...0e1

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tenker det er lurt å ikke svare, men så elsker jeg han ennå å det er utrolig vanskelig å kutte nå når han tar kontakt kjenner jeg... 

AnonymBruker
Skrevet

Skriv en liste for deg selv om hvorfor det ble slutt

Les listen

Blokker han

Anonymkode: 875d5...f82

• Liker 1
Skrevet

Fordi han ikke har noen andre å pule på akkurat nå, og fisker etter om du mangler sjølrespekt og vil ligge med ham uten at han tar deg tilbake. 

AnonymBruker
Skrevet

Det er det bare han som vet. Ingen her inne kan svare deg på det. Men jeg kan garantere deg at de fleste her vil svare det motsatte av det du vil høre. 

Anonymkode: 975e1...e8f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Eller han vil bare være venn med deg og sender deg vennlige meldinger så du skal ta hintet. 

Anonymkode: 83e38...a67

AnonymBruker
Skrevet

Spør han: Hvorfor tar du kontakt? Er det noe usagt mellom oss? 

Anonymkode: 8affc...8b4

AnonymBruker
Skrevet

Vis du fortsatt har følelser ville jeg tatt en prat med ham. Livet er for kort til å gå å lure

Anonymkode: 3c9f6...4f1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 8.6.2021 den 17.55):

Fordi han har ikke funnet noen andre å dele meningsløs hverdagsinformasjon med enda, så da bruker han deg til det fortsatt

Anonymkode: 9564f...900

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...