AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #1 Skrevet 8. juni 2021 Går det an å ta opp billån uten at det står heftelse på den når du søker den opp bilregisteret? Foreksempel når jeg søker på min bil, så står det at den har heftelse i form av et billån da jeg først kjøpte den. Andre biler kan ha heftelse fra kredittkortfirmaer, og noen har ingenting. Betyr det at man har casha ut bilen når man ikke har noen heftelser? Skjønner ikke hvordan dette fungerer. Ren nysgjerrighet:P Anonymkode: 9951d...16d
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #2 Skrevet 8. juni 2021 Selvsagt går det an, man kan bake det inn i huslånet feks. Anonymkode: fa508...dbf
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #3 Skrevet 8. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Går det an å ta opp billån uten at det står heftelse på den når du søker den opp bilregisteret? Foreksempel når jeg søker på min bil, så står det at den har heftelse i form av et billån da jeg først kjøpte den. Andre biler kan ha heftelse fra kredittkortfirmaer, og noen har ingenting. Betyr det at man har casha ut bilen når man ikke har noen heftelser? Skjønner ikke hvordan dette fungerer. Ren nysgjerrighet:P Anonymkode: 9951d...16d Heftelser er garantier for lån i bilen. For meg , er lånet garantert i huset, dermed ingen heftelser på bilen. Anonymkode: ae7b6...c4e 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #4 Skrevet 8. juni 2021 hva med de som ikke har huslån? Anonymkode: 9951d...16d
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #5 Skrevet 8. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): hva med de som ikke har huslån? Anonymkode: 9951d...16d Forbrukslån Anonymkode: 323de...6bb
newman01 Skrevet 9. juni 2021 #6 Skrevet 9. juni 2021 22 hours ago, AnonymBruker said: hva med de som ikke har huslån? Anonymkode: 9951d...16d Du kan jo ha sikkerhet for et billån i et ferdig nedbetalt hus. Du kan derimot ikke ha sikkerhet for et billån dersom huslånet stikker høyere enn pipehatten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå