tussi84 Skrevet 8. juni 2021 #1 Skrevet 8. juni 2021 Er det noen som kan opplyse meg om hvorfor russen feirer og fester i disse dager? Den normale russetiden og er jo gjerne fra litt før 1 mai-17 mai. Det er noen uker siden 17 mai nå, men fortsatt går de rundt i russe klær og fester.
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #2 Skrevet 8. juni 2021 4 minutter siden, tussi84 said: Er det noen som kan opplyse meg om hvorfor russen feirer og fester i disse dager? Den normale russetiden og er jo gjerne fra litt før 1 mai-17 mai. Det er noen uker siden 17 mai nå, men fortsatt går de rundt i russe klær og fester. Fikk forklart at russefeiringen utrolig nok er utvidet til 18. juni i år. Her i Oslo er nå russefeiringen, i hvert fall "rullingen" nå forbudt frem til samme dato. Ser med spenning frem til om de etterpå bestemmer at feiringen utvides til 18. juli for å ta igjen det tapte. En ting om de knapt fikk feiret i det hele tatt, det var vel mye mindre i fjor. Men i år har de jo holdt på i flere uker før 17. mai som i et mer normalt år. Må være nok snart nå. Anonymkode: e3c07...c7f
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #3 Skrevet 8. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Fikk forklart at russefeiringen utrolig nok er utvidet til 18. juni i år. Her i Oslo er nå russefeiringen, i hvert fall "rullingen" nå forbudt frem til samme dato. Ser med spenning frem til om de etterpå bestemmer at feiringen utvides til 18. juli for å ta igjen det tapte. En ting om de knapt fikk feiret i det hele tatt, det var vel mye mindre i fjor. Men i år har de jo holdt på i flere uker før 17. mai som i et mer normalt år. Må være nok snart nå. Anonymkode: e3c07...c7f Så de skal fest i eksamenstiden...? Anonymkode: 28666...b0e
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #4 Skrevet 8. juni 2021 25 minutter siden, AnonymBruker said: Så de skal fest i eksamenstiden...? Anonymkode: 28666...b0e De skal feste helt til de går av med pensjon tror jeg, alt for å ta igjen for russen som falt i fjor. Anonymkode: e3c07...c7f
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #5 Skrevet 8. juni 2021 Pandemirussen tror at alle andre russekull festet hemningsløst i 4 uker i strekk, så pga de ikke har noen landstreff og litt smittevernsrestriksjoner så må de holde på i 3 måneder 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Anonymkode: b8603...5ad
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #6 Skrevet 8. juni 2021 Her var det ikke en russ å se i hele mai, og nå har alle sammen blitt testet og feirer til den 21. Andre regler andre steder da, så kan bare snakke for mitt område. Anonymkode: 25bd5...cd4
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #7 Skrevet 8. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Her var det ikke en russ å se i hele mai, og nå har alle sammen blitt testet og feirer til den 21. Andre regler andre steder da, så kan bare snakke for mitt område. Anonymkode: 25bd5...cd4 Seriøst? Helt startet de starten av mars og holder faen meg på enda. Anonymkode: b8603...5ad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå