Gå til innhold

Hvor mye betalte dere for blomster til bryllupet?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tenker da på total sum av alt:

Brudebukett, evt.brudepikebukett(er) og knapphullsblomst(er), og pynt til kirken og selskapslokalet . Fikk dere evt hjelp av blomsterbutikken til å frakte blomstene til selskapslokalet etter vielsen i kirken var ferdig? 
Kan noen anbefale en blomsterbutikk kjede? Har sett på Floriss, Interflora og Mester Grønn men det er vanskelig å velge.

Anonymkode: d7b55...a05

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Landet på ca 60000kr for alt av blomster. Dette inkluderte blomsterkrans til brud, 2 brudebuketter (en til å kaste) bordoppsatser, knepphullsblomster, blomsterkranser og buketter til brudepiker.

Anonymkode: 699ac...b50

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Landet på ca 60000kr for alt av blomster. Dette inkluderte blomsterkrans til brud, 2 brudebuketter (en til å kaste) bordoppsatser, knepphullsblomster, blomsterkranser og buketter til brudepiker.

Wow, dette hørtes veldig dyrt ut! Hvor stort bryllup hadde du?

En venninne av meg betalte 8000 kr og hadde en del (10-15) små og noen store (5-10) blomsterarrangement til bordene, men ikke så mange buketter utenom brudebuketten. De hadde et bryllup med 80 gjester.

Anonymkode: e4521...421

• Liker 1
Skrevet

DA jeg giftet meg for 25 år siden valgte vi å kjøpe inn blomster og lage oppsettet til bordene selv,eneste jeg fikk butikken der vi kjøpte blomstene å lage var brudebukett,knepphulssblomster og 2 brudepike buketter.

Vi betale 2900 for alt da og det synes jeg var dyrt da.

Man kan spare mye på å lage bordpynten selv.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

60 000 kr ???? 🤑

Hvor mange gjester hadde dere og hvilken leverandør ble brukt? 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

60 000 kr ???? 🤑

Hvor mange gjester hadde dere og hvilken leverandør ble brukt? 

Helt vilt! Og jeg jobber i blomsterbransjen, så dette må ha vært et ekstraordinært bryllup med ekstraordinære blomster. 

Anonymkode: 1ae34...f7b

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

4000 på blomsterkrans, brudebukett og oppsatser til bordet. Mer enn vi «måtte» brukt, kunne nok fått gjort det hele mer nøkternt til rundt 3000, men det ble flott. På grunn av korona brukte vi ikke penger på så mye annet uansett, så vi gikk til en litt eksklusiv blomsterbutikk og ga frie tøyler.

Anonymkode: 3b374...e2d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

500 kr på borddekorasjon (ja, entall), og 2500 kr på brudebuketten min :) Vi giftet oss i vår, og på grunn av korona ble bryllupet svært lite. Vi hadde middag hjemme med bare et par personer. Derav én borddekorasjon og en brudebukett. Veldig fornøyd :)

La heller penger i god middag til oss og gjestene, fotograf, og gifteringer.

Anonymkode: d2bc8...372

AnonymBruker
Skrevet

0,- 

Har en frodig hage og veksthus så alt var fra skogen eller hagen

Anonymkode: 48562...bb9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 8.6.2021 den 22.08):

Wow, dette hørtes veldig dyrt ut! Hvor stort bryllup hadde du?

En venninne av meg betalte 8000 kr og hadde en del (10-15) små og noen store (5-10) blomsterarrangement til bordene, men ikke så mange buketter utenom brudebuketten. De hadde et bryllup med 80 gjester.

Anonymkode: e4521...421

Hun er rik, ingen med normal inntekt bruker 60 000 kr på blomster.  

Anonymkode: 9c766...1ce

Skrevet

3000kr - brudebukett. 
forloveren min ordnet blomster til bordet, vet ikke hva de kom på men tipper 1000kr. 🌸 lite covid bryllup med 17 gjester.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...