Gå til innhold

Dere med mine, dine barn, annenhver helg osv

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er en alenemor som har fått meg en kjæreste med to barn fra før. Jeg har også barn fra før. Vi har flyttet inn sammen. Dette barnet kommer annenhver helg ca. Det er gutter. Hva er vanlig at andre fedre, sønner eller familie gjør sammen når barnet har pappahelg? Dele familien opp i ulike aktiviteter? At de får kvalitetstid sammen? Mammaen hans har ny kjæreste og det virker ikke som kjæresten min altså barnet hennes / dems sin far ikke snakker ordentlig i det hele tatt. Jeg er ikke inkludert i dette. Det bekymret meg. Hans barn er ikke en del av oss, men noe han har utenom og det påvirker forholdet vårt igjen. Tips? 

Anonymkode: 80512...287

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

*disse barna. Kronglete skrevet 🤣

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Mammaen hans har ny kjæreste og det virker ikke som kjæresten min altså barnet hennes / dems sin far ikke snakker ordentlig i det hele tatt. Jeg er ikke inkludert i dette. Det bekymret meg. Hans barn er ikke en del av oss, men noe han har utenom og det påvirker forholdet vårt igjen. Tips? 

Er kjæresten din barnet til mammaen hans? Skjønner virkelig ikke hva du mener? 

Anonymkode: 20096...e15

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Hahaha ja, nettopp! Neineinei. Jeg skjønner jo det. Skal se om jeg får redigert teksten;) Det jeg mener er jo selvsagt kjæresten min er far til hans barn. Far til barnet hennes:p Kan vel ikke beskrive det vanskeligere ? 😛 Haha

Mener altså at de eksen og kjæresten min ikke snakker sammen. Dwt skjer noe greier der som jeg ikke er involvert i. Redd det går ut over forholdet/ livet vårt. Føles som han har ett liv på siden av som vi ikke får ta ordentlig del i. 

AnonymBruker
Skrevet

Barnet mitt har ikke far, så lett å bli forvirret! 

AnonymBruker
Skrevet

Jomfru maria over her:p

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tuller 😉 Spørsmålet mitt er da: Hva er vanlig at en slik familie gjør når barnet har papphelg? 

AnonymBruker
Skrevet

Og hvor vanlig er det at familiene blir kjent/ samles inkludert eksen!? 
 Det hadde vel vært det beste for barna... Men jeg vet jo ingenting om denne moren igjen.. 

AnonymBruker
Skrevet

Blir GAL av å ikke ha dette i orden. 
føler han lever dobbeltliv 

AnonymBruker
Skrevet

Så folks, hvordan er papphelga?:p 

AnonymBruker
Skrevet

Nå er jeg en mamma som har et barn hos "pappa helg". Han har ny kjæreste og barn med henne, mitt barn er med på alt de gjør som en vanlig familie. Altså når hun kommer dit er de en gjeng, men det hender hun og pappaen finner på ting alene. Samme her, jeg har ny mann med barn og når hun er her er vi en gjeng som gjør ting sammen, men av og til mamma/datter tid alene uten de andre. 

Anonymkode: 30191...989

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ok. Litt stor aldersforskjell på hans barn og mitt. Ender med at de sitter og gamer veldig ofte. Dette er noe min sønn også liker. Jeg får litt panikk når det er det de gjør bare hvis de får velge. Jeg må foreslå andre aktiviteter.. 

AnonymBruker
Skrevet

Den far sønn tiden får de jo ikke mye av om de bare skal være inne rundt oss heller da. 

AnonymBruker
Skrevet

Vi har bare jenter, men her leker som regel barna med hverandre eller så finner vi på ting som f.eks. dra på en lekeplass, topptur eller sykle. Kjører radiostyrt bil, skater.

Hva mener du med at du føler at han lever et dobbeltliv? Er han hos barnets mor når han har samvær? Skjønte ikke helt den biten av innleggene dine..

Anonymkode: 5dc37...932

AnonymBruker
Skrevet

Jeg må si jeg ikke helt skjønner problemstillingen? Syns du det er rart at de gjør ting sammen alene? Eller er det rart at han har kontakt med mor du ikke er delaktig i? 

Anonymkode: 30191...989

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sistnevnte. 

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...