Gå til innhold

Er så utrolig skuffet over Drillo isen

Likte du Drillo isen  

74 stemmer

1. 1. Likte du isen til Drillo

• Nei!
      13
    • Ja!
      33
    • Ikke smakt men vil smake
      17
    • Ikke smakt og skal ikke smake
      11

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor har de relansert denne isen? Drillo har da ikke gjort noe spesielt den siste tiden som skulle tilsi at han fortjener en egen is oppkalt etter seg.

Skrevet

Er vel derfor den forsvant i mange år. Fordi mange nok ikke syns den var noe særlig. 

AnonymBruker
Skrevet
Goggen18 skrev (2 timer siden):

Hvorfor har de relansert denne isen? Drillo har da ikke gjort noe spesielt den siste tiden som skulle tilsi at han fortjener en egen is oppkalt etter seg.

Er vel 25 år siden Drillos vant en eller annen kamp mot Brasil eller no. 

Anonymkode: 8b473...07f

Skrevet

Smakte ikke det samme, men jeg smakte kræsj pink og rosa pantern brusen åså i voksen alder, og synes åså de smakte annerledes. Så spørs nok om det faktisk er jeg som har forandret meg :P Var jo barn på 90 tallet og alt søtt smakte godt som barn og forventningene til disse nostalgiske produktene var for høye. Nå var alle for tamme og søte. Men det er en helt grei is, jeg synes den er god. 

Gjest Pleneier
Skrevet (endret)
Goggen18 skrev (16 timer siden):

Dattern hans har jo vært med på Farmen Kjendis og I Lomma på Silje, dette skulle være grunn god nok.

Endret av Pleneier
Skrevet

Jeg synes skallet er veldig godt, mens isen inni er ganske uinteressant og skallet er dessverre ikke tykt eller interessant nok til å gjøre opp for resten. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...