Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har selv vært hodestups forelsket i en player, og selvsagt fått hjertet knust💔🙄 Jeg har en kompis som er player, ser latterlig bra ut og drar damer overalt - og har null interesse av å være i et forhold. Han hevder at han lett kan se hvem som er lett match å få er ons med, og at det ofte er jenter som har manglet kontakt med sin far i oppveksten/har hatt trøblete familieforhold.

Dere som har falt for en player, stemmer dette?? Det stemmer bra på meg, jeg var så desperat utsultet på kjærlighet og oppmerksomhet at jeg slukte alle løgner som ble servert. 

Anonymkode: aecfb...31e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Lå du med ham?

Anonymkode: 770e0...f43

AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Lå du med ham?

(Jeg er dame.)

Skrevet

Det er derfor man aldri skal slippe seg helt løs før man vet at det er en som er verdt å satse på. 

Skrevet

I tenårene falt jeg alltid for playere. Med erfaringer oppi gjennom lukter jeg dem lang vei og dumper de med engang. 

AnonymBruker
Skrevet
AlisonDiLaurentis skrev (1 time siden):

I tenårene falt jeg alltid for playere. Med erfaringer oppi gjennom lukter jeg dem lang vei og dumper de med engang. 

Stemmer det da at du vokste opp lite/trøblete kontakt med din far?

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Stemmer det da at du vokste opp lite/trøblete kontakt med din far?

Nei.

AnonymBruker
Skrevet

Det stemmer for meg. Vokste opp uten faren min, har aldri møtt ham. Faller nesten utelukkende for playere. Jeg treffer fine (ordentlige) menn som faller for meg, men de trigger ingen interesse hos meg. Jeg nærmer meg 50, så dette er åpenbart blitt kronisk. Det finnes mange playere på min alder og, så det bare fortsetter sånn 😜.

(Har vært gift med en som ikke var sånn og fått barn… så det har ikke ødelagt hele livet, heldigvis.)

Anonymkode: b7acd...594

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kvinne og har hatt en sånn oppvekst, men har aldri falt for playere. Derimot har jeg blitt en som aldri klarer å slå meg til ro i et forhold. Straks det går dårlig, går jeg videre. Jeg har hatt ørti one night stands og mange uforpliktende forhold, men jeg har alltid vært åpen og ærlig med folk da, og de har ønsket det samme som meg, så jeg har ingen hale av knuste hjerter etter meg, sånn som jeg tenker at playere har.

Anonymkode: 0c8e5...ea0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...