Gå til innhold

Hva er greia med å ikke kysse under sex?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En mann jeg snakket med sa det var kjæreste greier å kysse, men jeg skulle suge han???

Er det mulig? 

Kysser dere under sex? Tenker ikke forhold. 

Anonymkode: 35614...bd9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg kysser under sex, føler det er en del av det. Men det har hendt at jeg ikke har gjort det, og da har det vært når jeg har hatt sex med noen jeg ikke hadde følelser for, da klarte jeg rett og slett ikke å kysse, det ble for intimt

AnonymBruker
Skrevet

Det var en jeg var skikkelig forelska i, og lå med, som jeg kun kyssa med kanskje tre ganger i løpet av de årene vi kjente hverandre. Rett og slett fordi han var skikkelig dårlig til å kysse, og jeg mista tenninga helt de gangene det skjedde 😅

Anonymkode: 4016f...387

Skrevet

Tenker det er en del av «pakken» og faller seg naturlig, men det er jo en ganske intim tilnærming. 

AnonymBruker
Skrevet
Scoops skrev (9 minutter siden):

Ja, jeg kysser under sex, føler det er en del av det. Men det har hendt at jeg ikke har gjort det, og da har det vært når jeg har hatt sex med noen jeg ikke hadde følelser for, da klarte jeg rett og slett ikke å kysse, det ble for intimt

Skjønner ikke hvordan det kan være mer intimt enn å suge og slikke? 

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Kysser aldri under sex. 

Anonymkode: 9e7c6...de2

AnonymBruker
Skrevet
Jaytee skrev (2 minutter siden):

Tenker det er en del av «pakken» og faller seg naturlig, men det er jo en ganske intim tilnærming. 

Enig her. Det er en del av dette. Tror jeg måtte droppet sex dersom jeg ikke fikk det. 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kysser aldri under sex. 

Anonymkode: 9e7c6...de2

Hvorfor ikke? 

AnonymBruker
Skrevet

En tidligere FF var også sånn. Kyssing var forbeholdt kjærester, for det var SÅ intimt. Å slikke og suge hverandre på tissen, derimot... :murvegg: 

Anonymkode: 6caea...643

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

En tidligere FF var også sånn. Kyssing var forbeholdt kjærester, for det var SÅ intimt. Å slikke og suge hverandre på tissen, derimot... :murvegg: 

Dette skjønner jeg ikke. 

• Liker 3
Skrevet

Hører litt sammen for meg, uavhengig om det er følelser eller ikke.

• Liker 3
Gjest Warrior
Skrevet

Kyssing under sex er vanlig for meg. Gjør sexen enda deiligere. Ikke bare kyssing på munnen, men også på kroppen, og ikke minst nakken og hals😍 Må ikke være kjærester med noen for å kysse. Langt i fra.

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Skjønner ikke hvordan det kan være mer intimt enn å suge og slikke? 

Glemte å skrive det at der jeg ikke kysset ble det heller ikke noe suging eller slikking,så ikke noe interessant sex altså 😅

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Scoops skrev (Akkurat nå):

Glemte å skrive det at der jeg ikke kysset ble det heller ikke noe suging eller slikking,så ikke noe interessant sex altså 😅

Det skjønner jeg! 

AnonymBruker
Skrevet

Det blir nesten som å demonstrere at jeg bryr meg ikke om deg. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det blir nesten som å demonstrere at jeg bryr meg ikke om deg. 

Litt horeopplegg. 

AnonymBruker
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker said:

Det hadde jeg rett og slett ikke orket, hadde følt meg som en hore om noen ikke ville kysse meg under sex 😟 men noen har kjemperare meninger, som at å slikke underliv er mindre intimt enn å kysse på munn. Kjente en mann som elsket å gå ned på meg, kysse meg og ville jeg skulle se han inn i øynene under sex. Men han fikk panikk når jeg spurte om han kunne holde rundt meg etter sex siden det var for intimt. Ellers takk, han kuttet jeg ut!!

Anonymkode: 5c00c...5a0

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det hadde jeg rett og slett ikke orket, hadde følt meg som en hore om noen ikke ville kysse meg under sex 😟 men noen har kjemperare meninger, som at å slikke underliv er mindre intimt enn å kysse på munn. Kjente en mann som elsket å gå ned på meg, kysse meg og ville jeg skulle se han inn i øynene under sex. Men han fikk panikk når jeg spurte om han kunne holde rundt meg etter sex siden det var for intimt. Ellers takk, han kuttet jeg ut!!

Anonymkode: 5c00c...5a0

Er det mulig? Det skjønner jeh godt. 

• Liker 2
Skrevet

Kyssing er obligatorisk under sex.  Har vært borti noen opp gjennom årene som enten sier de ikke liker det, ikke vil, eller at det er for intimt.... vel, det ble ikke noe moro på noen av dem, for å si det sånn :P   For mange er jo kyssing en del av oppvarmingen, og det å bli kåt - men når noen tar bort det så... nei. Som min nabo sier : när inte kyssen er god lukkar fiffi seg 😄 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mannen min er veldig god til å kysse, men det faller han ikke naturlig å "komme på det". For hans del kunne vi hatt sex uten noe kyss (men han kysser meg på panna underveis i akten, som jeg alltid har syntes var sjarmerende). Jeg måtte rett og slett lære ham opp med klartekst til å kysse meg både i hverdagen og som forspill. Jeg smiler og sier "du glemmer noe nå mens jeg initierer kyss eller klining. I hverdagen sier jeg rett ut "Nå vil jeg gjerne ha et kyss eller to!" med smil og latter, så det ikke føles som klaging. Det fungerer for oss i alle fall ☺️

Anonymkode: b7c11...fd5

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...