Hoppetaujenta Skrevet 8. juni 2021 #1 Del Skrevet 8. juni 2021 (endret) En ukes hard jobb og godt betalt på alle vis lyder veldig fristende. Hva sier du? https://www.europris.no/godteritester Endret 8. juni 2021 av Hoppetaujenta 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AlisonDiLaurentis Skrevet 8. juni 2021 #2 Del Skrevet 8. juni 2021 Jeg har søkt 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 8. juni 2021 #3 Del Skrevet 8. juni 2021 Den jobben er jo perfekt for deg, du må søke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. juni 2021 Forfatter #4 Del Skrevet 8. juni 2021 Tenkte hardt på det, men hvis alt sammen skal foregår som vi ser det på videoen, med mobiler, fotografer og aviser attpåtil, da blir det for mye for anonyme meg. Kunne jeg fått noen kilo assortert hjem til meg her, så skulle jeg ha smattet på rammeste alvor og tatt det seriøst. Tvi-tvi til @AlisonDiLaurentis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 9. juni 2021 #5 Del Skrevet 9. juni 2021 Lurer på om Ronja har søkt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
got2go Skrevet 9. juni 2021 #6 Del Skrevet 9. juni 2021 Jeg er ikke villig til å innta så mye dritt til kroppen for penger. De kiloene skal tross alt av etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå