Gjest Spicy Skrevet 8. september 2005 #1 Del Skrevet 8. september 2005 Den siste uken har brystvortene mine vært så såre! De ser akkurat ut som før (bortsett fra størrelsen), men er såre. Gjør vondt å være nær de, gjør vondt med bh på, og sårt å ligge på magen om natten. Dessuten er de stive stort sett hele tiden (som de heller aldri har vært før), og ser større ut enn de noengang har vært! Har ikke noe lyst til å gå til lege med de enda, tenkte derfor å høre her om det er noen her som vet hva dette kan være? Eller om noen vet om noe som hjelper? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. september 2005 #2 Del Skrevet 8. september 2005 Har ikke noe lyst til å gå til lege med de enda, tenkte derfor å høre her om det er noen her som vet hva dette kan være? Eller om noen vet om noe som hjelper? ← Kan du være gravid? Hvis du ikke er det, er kanskje legen det lureste. Det kan sikkert hjelpe å smøre brystvortene med en fet krem, for eksempel den røde typen (den feteste) ApoBase fra apoteket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. september 2005 #3 Del Skrevet 8. september 2005 Har desverre ikke noe svar jeg, men lurte litt på det Gjest her skrev. Er det vanlig at brystene forandrer seg når man er gravid? Med en gang altså?? Trodde ikke brystvortene ble annerledes før like før fødselen jeg.. Sorry, utenom tema, men bare lurte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. september 2005 #4 Del Skrevet 8. september 2005 Er det vanlig at brystene forandrer seg når man er gravid? Med en gang altså?? Trodde ikke brystvortene ble annerledes før like før fødselen jeg.. Sorry, utenom tema, men bare lurte. ← Ja, de blir gjerne både ømme og litt større - men den helt store Dolly Parton-effekten kommer etter fødselen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. september 2005 #5 Del Skrevet 8. september 2005 Ja, de blir gjerne både ømme og litt større - men den helt store Dolly Parton-effekten kommer etter fødselen ← Den jeg tenkte på.. Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå