Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er deres erfaring. Hvordan reagerte kroppen på fjerning av hormonspiral? Hvor mye tid gikk det til syklusen var stabil? Tok det lengre tid å bli gravid etter spiral? (Dere som har flere barn)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble gravid ganske akkurat 3 uker etter jeg tok ut min hormonspiral 🙂 merket ingen endring i syklus fra før jeg gikk på prevansjon

Anonymkode: 02eff...e12

AnonymBruker
Skrevet

Gikk rett inn i syklus og ble gravid på måned 2 etter uttak av spiral. Kroppen kom mye fortere tilbake i syklus etter spiral enn p piller for min del 😊

Anonymkode: 099c9...f1b

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble gravid også nøyaktig 3 uker etter uttak av hormonspiral (Mirena). Endte dessverre i SA, men 14 dager etter SA ble jeg gravid igjen! :) Så kroppen kom veldig fort tilbake igjen 

Anonymkode: aefcd...9e9

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tok ut hormonspiral for over 1 år siden, og har fortsatt ikke stabil syklus.. så tror dette er veldig individuelt.. 

men- før jeg satte inn så sa legen at vanligvis går det ganske fort å komme tilbake i syklus etter spiral :) så er nok kanskje bare uflaks for min del

Anonymkode: 5ad6c...c95

AnonymBruker
Skrevet

Stabil syklus med en gang, men ikke blitt gravid enda. 8 måneder siden uttak. 🙂

Anonymkode: 4927f...681

Skrevet

Jeg tok ut spiral i starten av mars-21 og fikk normal syklus med en gang. 
Vi startet prøvingen når jeg tok ut spiralen, og ble gravid på 3 syklus. Er i dag ca 6 uker på vei :) 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har blitt gravid etter uttak av spiral to ganger. 
Første gang ble jeg gravid innen et par uker, og andre gangen tok det 5 mnd. Men det har vel mest med at jeg var eldre andre gangen tror jeg. Hadde iallfall eggløsning hver mnd etter jeg tok den ut. 

Anonymkode: 3d5bd...643

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.6.2021 den 15.09):

Stabil syklus med en gang, men ikke blitt gravid enda. 8 måneder siden uttak. 🙂

Har nå fått positiv graviditetstest, så krysser fingrene!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...