Gå til innhold

Til dere lave jenter - liker dere høye menn eller normale eller lave?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! 
Jeg er 175cm høy og mann, og digger lave jenter. Type under 155cm høy. 
Men ofte når jeg treffer slike som har kjæreste så har de gjerne en høy kjæreste. 
Så hvilke høyde liker dere lave jenter?

Itillegg er dere vanskelig å finne. Pleier dere å stå bak høye folk? Gjemme dere i mengder? Blir dere borte i skogen? 

Haha lol 😛 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg trodde jeg var lav...

Hilsen, ei på 168 cm

Anonymkode: 72265...b39

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 156 og liker lave menn eller opp til 180. Ikke noe høyere enn det. Synes rett og slett ikke veldig høye menn er attraktive 

Anonymkode: 0a6a1...dec

AnonymBruker
Skrevet

Hvor langt er et tau? Du vil få like mange forskjellige svar der, som på spørsmål i tittel. Dvs det jeg liker, liker nødvendigvis ikke en annen lav kvinne😅😂

MEN, jeg liker menn, ganske uavhengig av høyden deres. Nå er jeg riktignok ikke like lav som 155cm da, men rett under 159cm. Har vært med menn som er litt høyere, og myye høyere. Aldri noen lavere, men har aldri møtt noen mann lavere enn meg selv, og de er heller ikke utelukket altså.

Anonymkode: e8353...7a5

AnonymBruker
Skrevet

Foretrekker menn på rundt 1.70, men kan strekke meg opp til 1.75. Nå er ikke jeg lavere enn 1.55, da, er et par cm høyere, så ikke sikkert mitt svar er relevant. Uansett, det som hadde fått meg til å rygge om jeg møtte deg var at du hinter til å brukernavnet ditt at du er en av dem som liker å herse og dominere, de mennene er ikke jeg interessert i. Jeg er en voksen kvinne som tilfeldigvis er lav, ikke et leketøy.

Anonymkode: 07ae8...61c

• Liker 7
Skrevet

158 her. De høyeste rekker jeg ikke opp til… Har aldri vært forelska i noen over ca 185 tror jeg. Men egentlig tror jeg det er tilfeldig. Høyde er ikke noe jeg er er opptatt av og går rundt og tenker på i hverdagen. 

Er singel. Er mer bekymret over alle mine egne feil og mangler enn menns utseende/fremtoning. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 152 men er godt gift med en mann på en på 178 men har aldri brydd meg sånn all verden om høyde.. 

Anonymkode: feac6...15a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hilsen, ei på 168 cm

Gjenomsnitt for damer er 168. så du er langt ifra lav. Helt vanlig 😄

hilsen 162 som ikke føler seg SÅ lav.

Til TS: jeg har hatt både korte og lange kjærester. Aldri tenkt på høyden. 

Anonymkode: 4235b...448

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

167 og skal innrømme jeg har likt menn som er høyere enn meg, men tror det bare er noe med at jeg vil de skal være større en meg på et vis. Hvis ikke høy så gjerne litt muskler likksom, men jeg er ikke så sykt nøye på preferansene. Jeg faller for de jeg har best kjemi med, så har vært sammen med menn i min høyde og oppover og det er nok kun tilfeldig at ingen har vært lavere. 

Anonymkode: ee102...798

Gjest Natnat
Skrevet

Eg er 150

Og eg bryr meg ikkje om høyden til en mann, vil berre ha nokon som vil respektere meg og andre folk og dyr. En mann som er bra generelt sett!

AnonymBruker
Skrevet

Er 152 og liker ikke høye menn. Syns det ser så dumt ut. Men man kan ikke alltid styre følelsene sine så om det dukker opp en bra høy fyr så dropper jeg ikke ham på grunn av høyden. Men vil helst være med noen mellom 160 og 170

Anonymkode: 03682...271

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Foretrekker menn på rundt 1.70, men kan strekke meg opp til 1.75. Nå er ikke jeg lavere enn 1.55, da, er et par cm høyere, så ikke sikkert mitt svar er relevant. Uansett, det som hadde fått meg til å rygge om jeg møtte deg var at du hinter til å brukernavnet ditt at du er en av dem som liker å herse og dominere, de mennene er ikke jeg interessert i. Jeg er en voksen kvinne som tilfeldigvis er lav, ikke et leketøy.

Enig der...

Jeg er under 155 og elsker høye menn. 175 er nok den laveste høyden jeg kunne ha gått for, men om den rette mannen med flott personlighet er rundt 175 betyr det mer enn om han er 185 :)

Anonymkode: d4268...aea

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

jeg er 159, og sånn egentlig, ville jeg si ikke høyre enn 180, for ja, det ser så dumt ut på bildene. Men altså, man kan jo ikke basere valg av partner på slike kriterier, så jeg har en mann på 190. 

Anonymkode: fc877...0be

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 157 og vil gjerne boltre meg i menn i alle høyder. Høyde er ikke et av mine ekskluderings eller inkluderingskriterium i det hele tatt. Har datet fra 194-160. Små damer har store fordeler der.

Anonymkode: 87fb1...fac

• Liker 1
Gjest Robin666
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Hvor finner du menn på den størrelsen? Asia? 

AnonymBruker
Skrevet

159cm, fortrekker rundt 180🥰 Men høyde er selvfølgelig ikke det viktigste

Anonymkode: d1ad8...7ff

Skrevet (endret)
Robin666 skrev (5 minutter siden):

Hvor finner du menn på den størrelsen? Asia? 

Min ungdomskjæreste var 170 og en av de mest populære guttene p skolen. Har hatt menn i alle str, fra 170 til 201, har aldri tenkt mye p høyde. Jeg er 165.

Endret av Pia Sofia
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

154cm her. Vil ikke ha mann på mer enn 182cm 😛

Anonymkode: 19017...b19

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Hilsen, ei på 168 cm

Du er over gjennomsnittet i Norge.

Anonymkode: a5f5f...dc5

• Liker 6
Gjest Elder Millennial
Skrevet

Jeg er 157 og høyde har ikke så mye å si for min del. Jeg har alltid vert overvektig og foretrekker nok derfor menn som er en del større enn meg, men jeg tar ikke frem målebånd og vekt av den grunn. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...