AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #1 Skrevet 8. juni 2021 Tenker du på vedkommende eller bare på deg selv. Var med en gang og han ble sugd og runket og kom. Han bare onanerte meg. Ikke slikk ikke noe. Ikke penetrering en gang. Er det sex? Nå hinter han om å møtes. På tide å møte en som er bra. Anonymkode: 31e74...064
Almando Skrevet 8. juni 2021 #2 Skrevet 8. juni 2021 Jeg tror ikke man kan forvente så mye når man har sex med noen man ikke kjenner så godt. Det er ikke slik at man automatisk får mye tilbake når man gir mye selv. Det kan være lurt å bygge litt på relasjonen før dere ha sex, og snakke om hva dere liker og ikke liker, slik at sexen blir bra for begge parter. Har aldri vært glad i tilfeldig sex nettopp fordi det sjeldent kan måle seg med å ha sex med noen man er trygg på og som bryr seg om partneren sin nytelse, og ikke bare sin egen. 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #3 Skrevet 8. juni 2021 Det spørs vel helt om du tenker på helt tilfeldig sex, eller om du har en form for relasjon til vedkommende. Selv har jeg og en bekjent en slags ordning for tiden hvor vi treffes kun for sex. Men vi har kjent hverandre lenge, og snakker mye om hva vi liker og har lyst til å gjøre. Vi er begge veldig opptatt av at det skal være godt for den andre og. Skikkelig digg, selv om jeg aller helst ville hatt et forhold til ham ;). Anonymkode: fce5c...120
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #4 Skrevet 8. juni 2021 Almando skrev (28 minutter siden): Jeg tror ikke man kan forvente så mye når man har sex med noen man ikke kjenner så godt. Det er ikke slik at man automatisk får mye tilbake når man gir mye selv. Det kan være lurt å bygge litt på relasjonen før dere ha sex, og snakke om hva dere liker og ikke liker, slik at sexen blir bra for begge parter. Har aldri vært glad i tilfeldig sex nettopp fordi det sjeldent kan måle seg med å ha sex med noen man er trygg på og som bryr seg om partneren sin nytelse, og ikke bare sin egen. Med en trygg og vant partner trenger du vanligvis ikke føre regnskap, med noen unntak her også. Selv om vanlig høflighet tilsier at du gir og får, men tilfeldig sex er nok ikke alltid arenaen for vanlig høflighet. Anonymkode: 77410...2d2
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #5 Skrevet 8. juni 2021 Tror det stemmer. Ikke hatt mye tilfeldig sex, men virker ganske egosentrisk. Og kanskje menn velger en giver for å få mest utbytte selv. Og siden det bare er sex liksom så trenger man ikke verken ha respekt eller at den andre skal forvente noe. Kjenner jeg blir trist av å bare skrive det,,, Tror jeg må styre unna dette for egen psyke, Anonymkode: 31e74...064
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå