AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #1 Skrevet 8. juni 2021 Jeg var på en klesbutikk for damer i dag. Det første jeg reagerer på er at ekspeditøren ikke hilser på meg når jeg kommer inn. Jeg står rett foran henne og det er få andre i butikken. Videre handler tar jeg med meg en god del klær inn i prøverommet. Bare noe av det passer, men jeg tar med alt til kassen og sier at jeg skal ha tre av seks plagg. Før jeg skal betale sier hun at hun skal henge plaggene på plass før jeg betaler: Det virket som hun var litt småirritert på meg. Var det meg eller hun som var urimelig her? Hun var i starten av 20-årene, og mitt inntrykk er ar servicen er dårligere dess yngre ekspeditøren er. Anonymkode: 5e133...b81 1
Gjest Paramount Skrevet 8. juni 2021 #3 Skrevet 8. juni 2021 Det varierer en del, finnes også sure kjerringer som aldri fikk seg en bedre jobb. Alt i alt skal jeg ikke klage på servicen, utrolig mange flinke og hyggelige mennesker synes jeg, i alle aldre.
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #4 Skrevet 8. juni 2021 Så lei alle disse karen her på kg i det siste. Jeg mistenker det er noen som bare troller altså. Orker ikke ta det seriøst lenger. Anonymkode: bfe25...300 7
Diamant Skrevet 8. juni 2021 #5 Skrevet 8. juni 2021 Jeg pleier alltid å henge på plass de plaggene jeg ikke skal ha jeg. Så går jeg til kassen og betaler for det jeg skal ha. Trodde det var en selvfølge at man henger tilbake de plaggene man ikke skal ha... 27
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #6 Skrevet 8. juni 2021 Eier du ikke folkeskikk? Hvorfor går du til kassen med klær du ikke skal ha? Legg de tilbake selv!!! Du har to armer og to bel, så sykt uhøflig folk kan være herlighet. Anonymkode: bfe25...300 17
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #7 Skrevet 8. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Eier du ikke folkeskikk? Hvorfor går du til kassen med klær du ikke skal ha? Legg de tilbake selv!!! Du har to armer og to bel, så sykt uhøflig folk kan være herlighet. Anonymkode: bfe25...300 ben* ^ Anonymkode: bfe25...300
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #8 Skrevet 8. juni 2021 Man henger tilbake de plaggene man ikke skal ha, evt henger dem på stativ ved prøverommet slik at de ansatte kan rydde etterhvert. Man legger ikke varer man ikke skal ha ved kassa. Etter min erfaring er unge ekspeditører vel så hyggelige og serviceinnstilte som enkelte eldre ekspeditører. Bare husk at hvis du er høflig og hyggelig er det fleste høflige og hyggelige tilbake! Anonymkode: 7a649...577 15
Blomsterpotta Skrevet 8. juni 2021 #9 Skrevet 8. juni 2021 Her var du urimelig. Normal folkeskikk tilsier at du henger tilbake de klærne du ikke skal ha. Applaus til denne ansatte som brukte av din tid til å henge de tilbake 👏👏👏 10
Mjart Skrevet 8. juni 2021 #10 Skrevet 8. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): og mitt inntrykk er ar servicen er dårligere dess yngre ekspeditøren er. Mitt inntrykk er absolutt ikke det samme som ditt. 5
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #11 Skrevet 8. juni 2021 Om det ikke er stativ på prøverommet så er det helt greit å levere det i kassen når man skal betale for andre varer. Anonymkode: 5e923...c3b 4
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #12 Skrevet 8. juni 2021 Unge ekspeditører er etter min erfaring langt mer serviceminded, men også mye mer pågående og ute etter mersalg. Anonymkode: a713b...304
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #13 Skrevet 8. juni 2021 Endel butikker ønsker å henge klær tilbake selv, for å sjekke tilstanden , og sørge for at de henger representativt Anonymkode: 7e852...966 7
Cata Skrevet 8. juni 2021 #14 Skrevet 8. juni 2021 Burde ikke ekspeditøren ha betjent kunden før hun hengte klærne tilbake? Merkelig rekkefølge. 6
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #15 Skrevet 8. juni 2021 Mitt inntrykk er at unge generelt er bedre på kundeservice, eller at man generelt i samfunnet har blitt mye mer bevisst på det enn da jeg var ung/yngre. Anonymkode: 3ab6e...e1d
milla80 Skrevet 8. juni 2021 #16 Skrevet 8. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): servicen er dårligere dess yngre ekspeditøren er. Jeg opplever det motsatt. De yngre smiler og er vennlige ,mens det er heller den eldre garde som kan være litt mere tilbakeholdne.. 6
Adara Skrevet 8. juni 2021 #17 Skrevet 8. juni 2021 (endret) Syntes det virker som om dere begge var litt teite i denne situasjonen, hun en del mer enn deg da. Jeg henger alltid tilbake klærne, hadde følt meg litt frekk om jeg bare tok de med til kassa og forventet at hun skulle henge de opp for meg. Men hvis jeg først hadde gjort det, og hun hadde hengt opp klærne før hun ekspederte meg og viste at hun var tydelig irritert, da hadde jeg nok bare gått. Og nei, har ikke merket at yngre er mindre serviceinnstilte generelt. Heller motsatt 😛 Endret 8. juni 2021 av Adara 2
Frida Skrevet 8. juni 2021 #18 Skrevet 8. juni 2021 Jeg synes jevnt over at unge er mye mer serviceinnstilt og hyggelige enn de eldre. Det sagt, jeg henger alltid på plass klær jeg prøver før jeg betaler det jeg skal ha.
Traktor Skrevet 8. juni 2021 #19 Skrevet 8. juni 2021 Pleier du å ta med matvarer du ikke skal ha til kassa også? 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #20 Skrevet 8. juni 2021 1 minutt siden, Traktor said: Pleier du å ta med matvarer du ikke skal ha til kassa også? Ja, om jeg finner ut at jeg ikke skal ha den våren så er det vell bedre å gi dem mulighet til å sette den på riktig sted enn at jeg eventuelt setter den på feil sted. Anonymkode: 5e923...c3b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå