AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #21 Del Skrevet 9. juni 2021 Dream lemon mini-is på pinne - er 6 i en pakke og de er såååå gode. Jeg har flere proteinbarer jeg liker godt, som mange fra Swebar og Dreamy. Men - jeg pleier å dele en i to og pakke den andre inn i plast, så en «snack» er en halv bar. lackerol - sånne tyggepastiller - med bringebærsmak redder meg av og til, er sånn 50 kcal per eske. jeg eeelsker kesam vanilje og har gjerne jordbær eller eplebiter sammen med kesam. Ellers har jeg fått tips om å spise dessert hver dag. Altså planlegg inn en søt avslutning på middagen (men en relativt sunn og kcal-fatting en), så reduserer du risikoen for å gå på en søtsug-smell senere på kvelden. Anonymkode: 7b3c4...181 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #22 Del Skrevet 9. juni 2021 "Is" av frosne bringebær og lettmelk med vaniljesmak kjørt i blender / foodprosessor. Steker kikkerter i tørr stekepanne, har på næringsgjær og f.eks pommes frittes-krydder og litt olje. Jeg har det til middag (sammen med et stort lass salat), men det gir litt potetgull/ostepop-følelse. Men egentlig synes jeg det er best å bare spise skikkelig godt hvis jeg har lyst på noe. Jeg prøver å spise smågodt sånn som jeg gjorde da jeg var liten. Da måtte jeg gå til butikken, og jeg hadde bare råd til å kjøpe noen få biter jeg hadde aller mest lyst på. Som voksen begynte jeg å kjøre til butikken og kjøpe masse av alt, og det var da det ble krise. Så lenge jeg holder meg til barnemetoden, kan jeg spise smågodt hver lørdag. Anonymkode: 4c4a1...63e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #23 Del Skrevet 9. juni 2021 Vannmelon og agurk Anonymkode: 428f0...499 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #24 Del Skrevet 9. juni 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Dream lemon mini-is på pinne - er 6 i en pakke og de er såååå gode. Jeg har flere proteinbarer jeg liker godt, som mange fra Swebar og Dreamy. Men - jeg pleier å dele en i to og pakke den andre inn i plast, så en «snack» er en halv bar. lackerol - sånne tyggepastiller - med bringebærsmak redder meg av og til, er sånn 50 kcal per eske. jeg eeelsker kesam vanilje og har gjerne jordbær eller eplebiter sammen med kesam. Ellers har jeg fått tips om å spise dessert hver dag. Altså planlegg inn en søt avslutning på middagen (men en relativt sunn og kcal-fatting en), så reduserer du risikoen for å gå på en søtsug-smell senere på kvelden. Anonymkode: 7b3c4...181 Har god erfaring med dessert. Hvis jeg spiser en is og en kaffe etter middag, så er jeg tilfreds og har brukt opp kaloriene den dagen. Hvis jeg har kalorier til overs, blir jeg sittende å tenke på om jeg skal spise en proteinpudding, eller yoghurt med granola, eller knekkebrød med brunost, eller kanskje steke ei pannekake, eller brødskiver, eller kanskje jeg skal gå ut og kjøpe en sjokolade, eller kanskje jeg skal tine en bolle og lage kakao eller 🤩🤩🤩🤩🤩 Før kvelden er over har jeg spist alt på lista, og litt til 😑 Anonymkode: 4c4a1...63e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #25 Del Skrevet 9. juni 2021 Soyadesserten til Alpro med sjokoladesmak, den smaker skikkelig sjokolade! I underkant av 100 kcal per beger. Kast oppi litt fruktbiter eller bær (bør da unngå f.eks banan, som er kaloririk). Smaker kjempegodt! Anonymkode: 62da6...99f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eneri Skrevet 9. juni 2021 #26 Del Skrevet 9. juni 2021 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Jeg prøver å spise smågodt sånn som jeg gjorde da jeg var liten. Da måtte jeg gå til butikken, og jeg hadde bare råd til å kjøpe noen få biter jeg hadde aller mest lyst på. Som voksen begynte jeg å kjøre til butikken og kjøpe masse av alt, og det var da det ble krise. Så lenge jeg holder meg til barnemetoden, kan jeg spise smågodt hver lørdag. Anonymkode: 4c4a1...63e Akkurat den metoden med smågodt gjør jeg også nå 😀. Prøver å late som jeg er åtte år og har fem kroner til lørdagsgodt. Da var det stykkpris på godtebitene, det ble ikke veid. 'Vanlige' smågodtbiter var 25 øre, store biter var 50 øre. Har klart å begrense smågodtspisingen på denne måten. Koser meg mer med de bitene jeg har, og spiser meg ikke småkvalm som kunne skje før. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugresset Skrevet 9. juni 2021 #27 Del Skrevet 9. juni 2021 Jeg trener heller ekstra for å ha ekstra kalorier å spise 🙈🙈 Men av sunn snacks som jeg faktisk elsker og som jeg spiser helt uavhengig om er sunt, så er det jordbær, kirsebær, frosne druer, popcorn med salt (ser noen sier uten salt, da velger jeg heller å tygge papp), gulrøtter og holiday dip av drømmelett, kesam kommer ikke inn i dette hus. Er jeg skikkelig søtsugen, noe jeg ikke er for tida så blir det en proteinbar, men her gjelder det å finne en man liker. Det er stor variasjon 🤢 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2021 #28 Del Skrevet 10. juni 2021 Sukkerfri gele (slik som vanlig). Ha fryste bær eller frukt i. La stivne. Ha på litt sukkerfri vaniljesaus. Jordbær med vaniljekesam eller lett vaniljemelk Bland fryste bær med lettmelk som milkshake Liberte yoghurt. Ca 150 kalorier Lag lefseruller av 1-2 lomper. Mager philadelfia, løk, ruccola og spekeskinke Anonymkode: bfe1b...8eb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #29 Del Skrevet 11. juni 2021 Jeg har en vane jeg ikke vil legge vekk, og det er en kopp kaffe med noe godt "attåt" på ettermiddagen/tidlig kveld. En av favorittene var et mini-sukkerbrød bakt med sukrin gold, med friske bær og Tines "piskbar" (den lette kremfløten som kunne piskes og brukes til desserter som ikke skulle stå lenge) søtet med sukrinmelis. Savner den fløten, altså... Annet jeg bruker er f.eks Yt proteinpudding med sukkerfri vaniljesaus, Lett-is toppet med litt mandler eller peanøtter, Wasa fiber balance med et sjokoladepålegg uten mye sukker i seg. Som helgesnacks er det fortsatt potetgull med dip som er favoritten, jeg bruker da dip av mager kesam, noe som gjør at jeg spiser mindre siden den gir raskere metthetsfølelse (og jeg synes den er sabla god, jeg vet mange ikke kan fordra mager kesam til dip). Anonymkode: e259b...b84 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2021 #30 Del Skrevet 11. juni 2021 AnonymBruker skrev (På 9.6.2021 den 21.24): Soyadesserten til Alpro med sjokoladesmak, den smaker skikkelig sjokolade! I underkant av 100 kcal per beger. Kast oppi litt fruktbiter eller bær (bør da unngå f.eks banan, som er kaloririk). Smaker kjempegodt! Anonymkode: 62da6...99f Er nesten 119 kalorier per beger Er selvsagt fortsatt lite og derfor jeg selv anbefalte den tidligere i tråden,men greit å ikke villede med energimengde Anonymkode: 05d33...32f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #31 Del Skrevet 12. juni 2021 Ugresset skrev (På 9.6.2021 den 22.04): Jeg trener heller ekstra for å ha ekstra kalorier å spise 🙈🙈 Men av sunn snacks som jeg faktisk elsker og som jeg spiser helt uavhengig om er sunt, så er det jordbær, kirsebær, frosne druer, popcorn med salt (ser noen sier uten salt, da velger jeg heller å tygge papp), gulrøtter og holiday dip av drømmelett, kesam kommer ikke inn i dette hus. Er jeg skikkelig søtsugen, noe jeg ikke er for tida så blir det en proteinbar, men her gjelder det å finne en man liker. Det er stor variasjon 🤢 Problemet er at man må trene fryktelig mye for at det skal monne. Man må drive med f.eks. spinning i en hel time for å forbrenne 100 g potetgull. Det sier seg selv at man har svært lite å hente på å trene mer. Anonymkode: b0638...953 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå