Gjest Gnurk Skrevet 8. september 2005 #1 Skrevet 8. september 2005 Samboeren og jeg skilte lag for et par mnd. siden etter hans ønske. Vi har to barn sammen.Vi har hatt et greit forhold etter bruddet. Nå føler jeg at hver gang jeg ber om noe, f.eks. at han skal være sammen med barna eller betale bidrag så vil han ha barna 50%. Det føles som om jeg skal straffes om jeg sier noe som ikke passer helt. Det var ikke jeg som ville dette. Det var også jeg som måtte flytte og har fått all "stresset" med forandring av bosted osv. Det er mitt liv som er blitt helt rotete men likevel føler jeg at jeg må gå på tå ovenfor eksen for at jeg ikke skal straffes. Vi bor såpass langt fra hverandre at delt omsorg ikke vil fungere spesielt bra. Han jobber også så mye at han knapt hadde tid til oss når vi bodde hos han. Har svært liten lyst til at vi skal bli uvenner men har en følelse av at det er der vi ender. Noen som har vært I samme situasjon og kan komme med gode råd?
Gjest Gjest Skrevet 8. september 2005 #2 Skrevet 8. september 2005 Mekling!!! så fort som mulig. Få alt ned på papiret. Det hjelper godt med en tredjeperson når avtaler skal settes opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå