AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #1 Skrevet 8. juni 2021 Jeg har søkt blant annet Medievitenskap ved UIO og Arbeids- og velferdsfag ved Høgskolen i Østfold nå til høsten. Jeg har stor interesse for begge fagområdene, og begge studiene virker interessante. Fram til nå har jeg hørt at det er vanskelig å få jobb med en av disse to studiene. Er det noen som har erfaring med Medievitenskap eller Arbeids- og velferdsfag? Hvordan er jobbmulighetene etter bachelor? Og er studiemiljøet ålreit? Anonymkode: 376e6...fb6
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #2 Skrevet 8. juni 2021 Høres ut som en sikker vei til å ikke få relevant arbeid etter studiet. Skjønner ikke at folk gidder å bruke tid og masse penger på å studere den typen ting - høres kanskje artig ut å lære disse fagene, men hva forventer du helt ærlig av jobbmarkedet etterpå? Hvor mange stillingsutlysninger for medievitere finnes det egentlig i løpet av et år? Anonymkode: fa293...a1b
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #3 Skrevet 8. juni 2021 Medievitenskap er iallefall helt ubrukelig. Den andre har jeg ikke hørt om. Anonymkode: c4f26...b1e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå