Gå til innhold

Hvorfor bruker folk 3-4 år gamle bilder på Tinder? Er det vanlig?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Føler meg lurt, møtt flere menn i midten av 30-åra som bruker bilder der de ser en del freshere ut enn de er når de møter opp? Er ikke 3-4 år gamle bilder litt urepresentativt, eller er det vanlig? 

Anonymkode: ce8f9...a8d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Endrer de seg så mye på de årene da? Kan forstå det dersom vekt, hår, tenner og slike ting har forandret seg. Det teller jo en del. 

Anonymkode: ce6b1...9a8

AnonymBruker
Skrevet

Syns de fleste ser litt annerledes ut i begynnelsen av 30-åra og når de er kommet til midten.. :klo: Mulig det er jeg som har vært litt uheldig, eller som overdriver her, men jeg tror det ofte er i den alderen aldringstegnene begynner å komme? De ser gjerne litt mer dratt ut i ansiktet, og enkelte av de jeg har møtt har plutselig begynt å få hvitt hår, men valgt bilder i profilen som ikke viser dette. 

AnonymBruker
Skrevet

Eksen min bruker ti år gamle bilder på tinder. Det er veldig vanlig. Hvorfor vet jeg ikke. Det er jo ikke sånn at man ikke merker det når man møter opp på første date, liksom.

Anonymkode: 5e5fc...fc1

AnonymBruker
Skrevet

Man endrer seg ikke så mye med mindre man plutselig legger på seg masse osv, men holder man seg ved like så er jo bildene for at man skal vise hvordan man ser ut og litt flere menn en kvinner er ikke interesserte i å løpe rundt å ta «perfekte» bilder av seg selv. 

bruker selv bilder opp igjennom årene da jeg endrer meg mer mtp skjegg og hår en kroppen.

Anonymkode: e8f5e...05e

AnonymBruker
Skrevet

3-4 år er jo ingenting. Kjenner en som bruker bilder fra 2005...

Anonymkode: 6a3bb...d06

AnonymBruker
Skrevet

Er jo ikke alle som forandrer seg så voldsomt fra år til år da, spesielt i voksen alder. Hadde for moro skyld et fra 2009 i profilen sist jeg var innom Tinder, for å se om noen reagerte på det, men folk gjettet at det var mye nyere. Har hatt bortimot samme størrelse og vekt siden 1998, omtrent samme stil på hår og klær siden 2008, og har vel ikke blitt SÅ rynkete ennå.

Lover å bytte ut de eldre bildene om jeg finner grå hår.

Anonymkode: b3a89...1e2

AnonymBruker
Skrevet

Mange har bilder fra 2015, avslørt av filteret med det franske flagget...

Ja det er veldig vanlig! Og menn, dere tar helt feil, dere forandrer dere mye på 5-6 år, spesielt om dere har passert 35. 

Anonymkode: 57a5e...215

Skrevet

Ok å ha litt gamle bilder hvis man ikke har endret seg stort. Jeg mistenker dessverre at noen/mange tror at jeg har brukt gamle bilder siden jeg ser mye yngre ut enn jeg er, men pleier ikke å bruke bilder som er over ett år gamle.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Føler meg lurt, møtt flere menn i midten av 30-åra som bruker bilder der de ser en del freshere ut enn de er når de møter opp? Er ikke 3-4 år gamle bilder litt urepresentativt, eller er det vanlig? 

Det er helt vanlig. Snakka med en på 53 som hadde bilder av seg selv som 39. Jeg sa at han så utrolig godt ut, og så sa han at vel bildene er fra når jeg var på din alder. Og så spurte han om vi skulle lage baby. Blokka han.

Anonymkode: 3a142...15a

AnonymBruker
Skrevet

En annen brukte bilder fra når han var 35, og han var 45. Han mente han så lik ut men han hadde begynt å få dårlig holdning og blitt gubbete. Han hadde tilogmed fått sånn "kalkunhals" Om det er det det heter. Sånn gamle folk får.

Han dumpa meg for å sjekke om han kunne få noen enda yngre. 

Anonymkode: 3a142...15a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...