Gå til innhold

Menn med egne sexleketøy

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei

Er en singel mann som liker å ha med leketøy med i sengen til bruk på damer. Det jeg lurer på er om det å ha egne leker i skuffen vil bli sett på som skittent og ekkelt? 

Anonymkode: ba766...d82

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

At du har leketøy til deg selv,helt ok. Å ha leketøy til bruk på forskjellige kvinner,nei takk! Inviter gjerne kvinnen til å ta med egne,men ikke ting som har blitt brukt på andre. For de fleste vil du fremstå som ekkel. Nye sexpartnere vil ha nye leker. Har hatt denne diskusjonen med flere venninner, og alle har vært enige. Det finnes selvfølgelig en og annen som setter pris på det,de fleste vil ikke.

Anonymkode: 04fac...711

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Det er ekkelt. Forferdelig ekkelt. 

Anonymkode: f3a38...f11

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

At du har leketøy til deg selv,helt ok. Å ha leketøy til bruk på forskjellige kvinner,nei takk! Inviter gjerne kvinnen til å ta med egne,men ikke ting som har blitt brukt på andre. For de fleste vil du fremstå som ekkel. Nye sexpartnere vil ha nye leker. Har hatt denne diskusjonen med flere venninner, og alle har vært enige. Det finnes selvfølgelig en og annen som setter pris på det,de fleste vil ikke.

Anonymkode: 04fac...711

Helt enig! Skikkelig turn off om han drar frem en vibrator eller dildo man ikke aner hvor mange andre han har brukt på...! Be henne gjerne ta med eget - det har jeg blitt spurt om før, og det er bare gøy :)

Anonymkode: 13571...bb9

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Hei

Er en singel mann som liker å ha med leketøy med i sengen til bruk på damer. Det jeg lurer på er om det å ha egne leker i skuffen vil bli sett på som skittent og ekkelt? 

Anonymkode: ba766...d82

Kommer an på jenta da. Selv liker jeg godt å leke nå jeg er med en type. Er absolutt ikke skittent og ekkelt om de er blitt desinfisert om de har vært inne i en annen jente.

Anonymkode: 18b6a...f09

• Liker 1
Skrevet

Det blir veldig dyrt om man skulle kvitte seg med sexleketøy når relasjonen til en sexpartner/kjæreste tar slutt, for så å kjøpe nytt når man får en ny partner. Penisen til mannen har jo også vært inni andre kvinner/menn, og han har også hatt sex og vært intim med andre kvinner/menn, men det er uproblematisk, så hvorfor skulle det være et problem at sexleketøyene er brukt sammen med andre? 

Om mannen har nattbordskuffen full av sexleketøy (som så klart er ordentlig rengjort) så er det bare gøy syns jeg. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Almando skrev (7 minutter siden):

Det blir veldig dyrt om man skulle kvitte seg med sexleketøy når relasjonen til en sexpartner/kjæreste tar slutt, for så å kjøpe nytt når man får en ny partner. Penisen til mannen har jo også vært inni andre kvinner/menn, og han har også hatt sex og vært intim med andre kvinner/menn, men det er uproblematisk, så hvorfor skulle det være et problem at sexleketøyene er brukt sammen med andre? 

Om mannen har nattbordskuffen full av sexleketøy (som så klart er ordentlig rengjort) så er det bare gøy syns jeg. 

Så rett så rett, jeg synes også det er opphissende å vite at de har vært inne i en annen jente før meg..lol 

Anonymkode: 18b6a...f09

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis det er dine egne leketøy til å bruke på deg selv så er det jo helt innafor. Men sexleketøy er liksom litt privat, slik at ikke mange bruker samme leketøy. Selv om tissen din puler rundt. 

Anonymkode: 30c6f...518

• 4 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Har egne sexleketøy men det er til meg selv 😊

Anonymkode: aefea...d83

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, hadde ikke likt om du hadde tatt fram leketøy som var brukt med andre. Om du hadde kjøpt noe for vår bruk, derimot, det hadde jeg likt.

Anonymkode: 353bf...493

• Liker 1
Gjest Alterego666
Skrevet

Jeg har mer enn én skuff med leketøy. Ingen av leketøyene har vært i flere kvinner enn pikken min. 
Har aldri gjemt leketøyet, og aldri fått motforestillinger mot at jeg har dem.

Som med pikken, så er vanlig renhold av sexleketøy sterkt å anbefale. 

AnonymBruker
Skrevet

Kona kjøpte en fleshlight til meg, men den blir pent brukt, hun bruker alltid sine egne leketøy når vi har sex

Anonymkode: e969e...5bb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...