Gjest Gjest Skrevet 11. september 2005 #21 Skrevet 11. september 2005 Her er jeg! Jeg har aldri hatt vaginal orgasme, men kan få mange orgasmer ved stimulig av klitoris. En eks skulle absolutt sette en rekord en gang, og ga meg ti (tror den siste varte i omtrent ett sekund...) - da orket jeg ikke mer. En liten digresjon... Når det er sagt, må jeg være veldig avslappet og trygg på den jeg er sammen med for at dette skal skje, klarer det nok best selv. Eller, den fysiske opplevelsen er bedre når jeg gjør det selv, men foretrekker helt klart en mann som klarer å gi meg én kontra fire for egen hånd. Syns ikke det er så rart at kjæresten din ikke fikk orgasme de første gangene dere hadde sex, som de fleste trengte hun vel litt tid til å slappe helt av med deg. Ta det som et kompliment, og vær glad for at du har funnet en jente som klarer å slappe helt av i senga - det blir bare bedre! ← De fleste kvinner opplever aldri vaginal orgasme. Det må stimulering av klitoris til. Du skal være ganske erfaren, kjenne din egen kropp og dens mekanismer om du får orgasme ved kun inntrenging i vagina.
Gjest gjest1 Skrevet 11. september 2005 #22 Skrevet 11. september 2005 Kommer med alderen og trening - det har det gjort i mitt tilfelle i hvert fall. Nå kan jeg få orgasmer kun ved brystvortestimulering - men ikke hver gang. Jeg kan få orgasmer ved å berøre hele området fra venusberget og ned til vaginalåpningen UTEN å berøre klitoris overhodet, og jeg kan få orgasmer kun ved inntrengning i vagina. Det er ikke så innmari merkelig egentlig, fordi klitorisen er mye mer enn den lille erten. Den lille erten er bare toppen av isfjellet for å si det sånn.
jordbær Skrevet 11. september 2005 #23 Skrevet 11. september 2005 fake,fake,fake ← Tull! Vet om dem som har det
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2005 #24 Skrevet 11. september 2005 Kommer med alderen og trening - det har det gjort i mitt tilfelle i hvert fall. Nå kan jeg få orgasmer kun ved brystvortestimulering - men ikke hver gang. Jeg kan få orgasmer ved å berøre hele området fra venusberget og ned til vaginalåpningen UTEN å berøre klitoris overhodet, og jeg kan få orgasmer kun ved inntrengning i vagina. Det er ikke så innmari merkelig egentlig, fordi klitorisen er mye mer enn den lille erten. Den lille erten er bare toppen av isfjellet for å si det sånn. ← Ja, vi kvinner er nå helt utrolig forskjellige. Jeg får aldri orgasme med partner. Hater å bli berørt på brystene, irriterende.Klitoris er overhodet ikke noe erogen sone, unntatt med vibrator. Ikke så kjekt når typen får kink i nakken av å slikke i evigheter og han egentlig kunne ha klødd meg på ryggen. Mye bedre Vi prøver og prøver,men har aldri vært i nærheten av å komme med noen partner. Mitt behov for sex er mye større enn hans. Men det er ikke fordi selve sex`en er så fantastisk, men fordi det er fantastisk å være så intim.
Gjest Gjest Skrevet 12. september 2005 #25 Skrevet 12. september 2005 Jeg blir så øm etter en klitoris orgasme.Ingen får ta på meg da.
Nabodama Skrevet 15. september 2005 #26 Skrevet 15. september 2005 Hvis klitoris blir stimulert hos meg med en gang etter orgasme, kommer gjerne nr to, tre og fire osv. Ikke rart i det hele tatt. Sånn har jeg bestandig hatt det.
Gjest Gjest Skrevet 15. september 2005 #27 Skrevet 15. september 2005 Ved stimulering av klitoris kan jeg få opptil 7(vel, det er det jeg har klart tidligere) orgasmer etter hverandre. Vaginal orgasme får jeg aldri med samboeren, men ved bruk av dildo, får jeg det
Gjest Fartøy Valen Skrevet 15. september 2005 #29 Skrevet 15. september 2005 Jenter kan da ikke få orgasme? HÆÆÆÆ???? Hva er poenget med den lissom? Poenget med sex er jo å gjøre dama gravid. Jentene trenger jo ikke å få orgasme for å bli gravide på en måde.... så sånn e det!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå