Gå til innhold

Mange orgasmer

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er litt forvirret. Kjæresten min hadde ikke orgasme sammen med meg de første månedene. Så plutselig skjedde det. Hun fikk orgasme ved samleie, Dette hadde hun visstnok kun opplevd et par ganger tidligere. Det som skjedde videre er ikke i samsvar med mine tidligere erfaringer. Jeg har erfart at damer trenger tid før de kan berøres på klitoris igjen! Etterhvert fikk hun også mange orgasmer bare ved stimuli med munn eller finger. Og jeg mener mange! De damene jeg har vært sammen med tidligere blir bare øm etter en gang rundt klitoris og trengte tid på å komme seg til hektene. Er det andre damer som får multiorgasmer bare ved stimuli av klitoris?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, det finnes en del heldige kvinner som kan få mulitorgasmer.

Vi andre må klare oss med én av gangen ;)

Skrevet
Jepp, det finnes en del heldige kvinner som kan få mulitorgasmer.

Vi andre må klare oss med én av gangen  ;)

Uansett bedre å klare en enn ingen!! ;)

Er jo de som ikke får til i det hele tatt..

Skrevet
Uansett bedre å klare en enn ingen!!  ;)

Er jo de som ikke får til i det hele tatt..

Ja, skal absolutt ikke klage, en er som oftest nok :sjarmor:

Skrevet

Hvis jeg forstår svarene rett, så har ingen meldt seg som får mange orgasmer BARE ved stimuli av klitoris.

Skrevet

Stimuli av klitoris er den absolutt letteste måten for de fleste damer å få orgasme på, så jeg vil tro at de fleste damer som får multiorgasmer, også kan få det ved å bare stimulere klitoris.

Skrevet
Hvis jeg forstår svarene rett, så har ingen meldt seg som får mange orgasmer BARE ved stimuli av klitoris.

Her er jeg! :vinke:

Jeg har aldri hatt vaginal orgasme, men kan få mange orgasmer ved stimulig av klitoris.

En eks skulle absolutt sette en rekord en gang, og ga meg ti (tror den siste varte i omtrent ett sekund...) - da orket jeg ikke mer. En liten digresjon... :ler: Når det er sagt, må jeg være veldig avslappet og trygg på den jeg er sammen med for at dette skal skje, klarer det nok best selv. Eller, den fysiske opplevelsen er bedre når jeg gjør det selv, men foretrekker helt klart en mann som klarer å gi meg én kontra fire for egen hånd.

Syns ikke det er så rart at kjæresten din ikke fikk orgasme de første gangene dere hadde sex, som de fleste trengte hun vel litt tid til å slappe helt av med deg. Ta det som et kompliment, og vær glad for at du har funnet en jente som klarer å slappe helt av i senga - det blir bare bedre!

Skrevet
Her er jeg! :vinke:

Jeg har aldri hatt vaginal orgasme, men kan få mange orgasmer ved stimulig av klitoris.

En eks skulle absolutt sette en rekord en gang, og ga meg ti (tror den siste varte i omtrent ett sekund...) - da orket jeg ikke mer. En liten digresjon... :ler: Når det er sagt, må jeg være veldig avslappet og trygg på den jeg er sammen med for at dette skal skje, klarer det nok best selv. Eller, den fysiske opplevelsen er bedre når jeg gjør det selv, men foretrekker helt klart en mann som klarer å gi meg én kontra fire for egen hånd.

Syns ikke det er så rart at kjæresten din ikke fikk orgasme de første gangene dere hadde sex, som de fleste trengte hun vel litt tid til å slappe helt av med deg. Ta det som et kompliment, og vær glad for at du har funnet en jente som klarer å slappe helt av i senga - det blir bare bedre!

Samme her

:sjarmor:

Skrevet

jeg kan bare få en ved bare klitoris stimuli.

men ved vaginale har jeg hatt på det meste 5 etter hverandre.. :sjenert:

Gjest Miss.Chanel
Skrevet

vaginale?

da skjer det svert lite vel?

det går vel ikke bare ved noe "inni" ?

Skrevet
vaginale?

da skjer det svert lite vel?

det går vel ikke bare ved noe "inni" ?

Hva mener du? Det er da mulig å ha vaginal orgasme...

Gjest Vindelspev
Skrevet

Jeg får som regel èn sterk, langvarig orgasme, og da blir jeg overfølsom noen minutter etterpå. Kan ikke røre klitten knapt. Dette gjelder vaginal orgasme.

Men ved korte orgasmer, som jeg som regel får med vibb på klitt, kan jeg få flere etter hverandre.

Gjest Miss.Chanel
Skrevet

jeg mener:

går det virkelig ann å få orgasme med bare å ha samleie?

altså ikke berøre klitoris!

helt umulig herigårn! :roll:

Gjest Vindelspev
Skrevet
jeg mener:

går det virkelig ann å få orgasme med bare å ha samleie?

altså ikke berøre klitoris!

helt umulig herigårn!  :roll:

Skambenet til mannen er et hendig redskap. :sjarmor: Med rette teknikk kan man stimulere klitoris på den måten ved "vanlig" samleie.

Skrevet

Jeg har fått mange orgasmer etterhverandre. Får lett orgasme ved stimulering av klitoris. Varierer veldig ved samleie også. Får som regel orgasme, men noen ganger kan det ta evigheter.

Skrevet
Jeg er litt forvirret. Kjæresten min hadde ikke orgasme sammen med meg de første månedene. Så plutselig skjedde det. Hun fikk orgasme ved samleie, Dette hadde hun visstnok kun opplevd et par ganger tidligere. Det som skjedde videre er ikke i samsvar med mine tidligere erfaringer. Jeg har erfart at damer trenger tid før de kan berøres på klitoris igjen! Etterhvert fikk hun også mange orgasmer bare ved stimuli med munn eller finger. Og jeg mener mange! De damene jeg har vært sammen med tidligere blir bare øm etter en gang rundt klitoris og trengte tid på å komme seg til hektene. Er det andre damer som får multiorgasmer bare ved stimuli av klitoris?

fake,fake,fake

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...