Gå til innhold

Jeg sa jeg er glad i han...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har møtt en veldig fin mann i 5 måneder nå, og merker jeg begynner å bli veldig glad i han. 

Han sender god natt melding hver kveld, og for en uke siden svarte jeg at jeg har blitt veldig glad i ham. Han svarte da "ja, jeg savner deg❤😘".

Hva ville du lagt i det svaret? Selv om det var et koselig svar, svarte han jo ikke det samme tilbake. Jeg har vært så sikker på at vi føler det samme for hverandre, men han har ikke sagt noe mer om det i ettertid, og jeg har jo heller ikke turt å gjenta at jeg er glad i ham.

Oversnalyserer jeg nå, eller hadde du også kjent litt på det om det var du som var meg?

Anonymkode: 1f9e4...376

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du skrev "Jeg har blitt veldig glad i deg" han svarer "ja, jeg savner deg". Hm. Det er et merkelig svar. Eller er det tatt ut av kontekst, og du spør om han savner deg? 

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Ville ikke gitt han sex før du er helt sikker i alle fall. 

Anonymkode: 246f6...bbd

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Sex er ikke noe en’’gir’’….

• Liker 22
AnonymBruker
Skrevet

Du overreagerer ikke. Det er en naturlig reaksjon, som man også kan føle ved avvisning. Ikke bebreide han for det. Kanskje han har sagt noe til deg en gang som du ikke har gjengjeldt. 
Virker som han liker deg. Du får gi det litt tid til. Men etter 5 måneder, så  bør man vel snart begynne å bli glad i den andre. 

Anonymkode: c9cd0...fa6

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Han sender god natt melding hver kveld,

Hadde tenkt at han var glad i meg om han gjorde dette . Hadde ikke tenkt så mye over svaret han gav.Ihvertfall ikke i negativ forstand. Kanskje han mente ja'et som et svar på at han er glad i deg også ,men at han og savner deg i tillegg 😊

AnonymBruker
Skrevet

Det hadde gitt meg en dårlig følelse skal jeg innrømme.. har han vist noen andre tegn på å ikke være helt committed til deg? 

Anonymkode: 5c8b1...0a7

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ingen grunn til å tro at han ikke føler det samme for meg, som jeg gjør for han. Han viser hver dag at han prioriterer meg, ønsker å tilbringe tid sammen, husker på alt jeg sier. Jeg har ikke vært usikker på noe rundt han. Derfor ble jeg litt overraska over svaret.

Kanskje det bare er slik en av dere foreslår, at med ja'et mente han at han følte det samme og at han savna meg.

Forhåpentligvis svarer han enten litt annerledes neste gang jeg sier det, eller sier det selv i nær fremtid 😊

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Som sagt ovenfor er det ikke snakk om å "gi" sex. Man har sex om begge har lyst. 

Og hvis man plutselig ikke vil ha sex lenger, uten at det skyldes medisinske årsaker, at for eksempel moren har dødd osv, så er det fort game over. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg har møtt en veldig fin mann i 5 måneder nå, og merker jeg begynner å bli veldig glad i han. 

Han sender god natt melding hver kveld, og for en uke siden svarte jeg at jeg har blitt veldig glad i ham. Han svarte da "ja, jeg savner deg❤😘".

Hva ville du lagt i det svaret? Selv om det var et koselig svar, svarte han jo ikke det samme tilbake. Jeg har vært så sikker på at vi føler det samme for hverandre, men han har ikke sagt noe mer om det i ettertid, og jeg har jo heller ikke turt å gjenta at jeg er glad i ham.

Oversnalyserer jeg nå, eller hadde du også kjent litt på det om det var du som var meg?

Han svarte jo: ja , savner deg, pluss hjerte og kyss. Er det ( kombinert med at du får god natt sms hver natt) nok til at du 🤔 "han føler ikke det samme for meg/ tar det som en han begynner ikke å bli glad i meg", så bør du ikke innlede relasjoner med andre folk - for din egen del og deres del. 

Det er ingen i lengden som orker å forholde seg til en person som med lykt og lupe leter etter feil. Det blir bare enda verre hvis personen faktisk er glad i deg, men må forholde seg til sånn " Ja, du, nå har jeg egentlig vært veldig lei meg i 74 timer, fordi du ikke sa " jeg begynner å bli glad i deg også, eller fordi du ikke sendte 3 smellkyss når du våknet, men bare 2 "osv osv. 

Hadde han svart deg 👍 så forstår jeg det 😂 Men når han faktisk svarer det han gjør OG dere tydeligvis har hatt det så fint i de 5 mnd ( du var egentlig sikker på hvor du hadde han) så må du ta rett og slett ta deg sammen :pisk:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Jeg har ingen grunn til å tro at han ikke føler det samme for meg, som jeg gjør for han. Han viser hver dag at han prioriterer meg, ønsker å tilbringe tid sammen, husker på alt jeg sier. Jeg har ikke vært usikker på noe rundt han. Derfor ble jeg litt overraska over svaret.

Kanskje det bare er slik en av dere foreslår, at med ja'et mente han at han følte det samme og at han savna meg.

Forhåpentligvis svarer han enten litt annerledes neste gang jeg sier det, eller sier det selv i nær fremtid 😊

Er det ikke bare til å spørre? 

Anonymkode: e13e0...504

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg ville tolket det som at dere er på to forskjellige steder i livet. Han er sannsynligvis med deg kun for sex og du holder på å få følelser for han. 

Dette hadde vært en dealbreaker for meg. Men jeg hadde aldri sagt til en mann at jeg er glad i han heller. Du viser svakhet og en form for tillit, noe du kan bli utnyttet for. Eller så skremmer det bort mannen, og han ble nok skremt her ja. Han er ikke glad i deg, enkelt og greit, vil du være med en mann som ikke er glad i deg? 

Anonymkode: b4085...b8b

• Liker 4
Gjest ytmnd
Skrevet

Enkelte menn er ikke så gode på følelser, prøv igjen en annen gang ansikt til ansikt! (Reaksjonen sier sitt) Synes sånn blir litt teit over melding, hvertfall første gang 😜

AnonymBruker
Skrevet
Jr.Garcon skrev (6 minutter siden):

Han svarte jo: ja , savner deg, pluss hjerte og kyss. Er det ( kombinert med at du får god natt sms hver natt) nok til at du 🤔 "han føler ikke det samme for meg/ tar det som en han begynner ikke å bli glad i meg", så bør du ikke innlede relasjoner med andre folk - for din egen del og deres del. 

Det er ingen i lengden som orker å forholde seg til en person som med lykt og lupe leter etter feil. Det blir bare enda verre hvis personen faktisk er glad i deg, men må forholde seg til sånn " Ja, du, nå har jeg egentlig vært veldig lei meg i 74 timer, fordi du ikke sa " jeg begynner å bli glad i deg også, eller fordi du ikke sendte 3 smellkyss når du våknet, men bare 2 "osv osv. 

Hadde han svart deg 👍 så forstår jeg det 😂 Men når han faktisk svarer det han gjør OG dere tydeligvis har hatt det så fint i de 5 mnd ( du var egentlig sikker på hvor du hadde han) så må du ta rett og slett ta deg sammen :pisk:

Man svarer "glad i deg og" på slike ting. Hadde du sagt til en kvinne at du elsker henne og hun svarte med "takk", så tenker jeg at du ikke hadde følt deg så bra. Hun har oppdaget et stort varseltegn og hun bør føye seg deretter. Du tar så klart mannen i forsvar for du vet hva dette går utpå (han vil kun ha sex), så du hjelper en bro i nød og prøver å sørge for at hun ikke skal dumpe han slik at han ikke mister tilgangen sin på fitte. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje han ikke tenker at det er så stor forskjell på å savne noen og å være glad i noen? Man har jo uansett følelser for noen man savner 😊 

Jeg har møtt en mann i nesten 5 mnd nå, og han sa etter omtrent 3 mnd at han ble mer og mer glad i meg. Jeg husker helt ærlig ikke hva jeg svarte, men i ettertid, da det kjentes riktig ut for meg, har jeg sagt at jeg er veldig glad i han. Gi han litt tid er mitt råd 😊 Ikke alle uttrykker følelser på samme måte. 

Anonymkode: 16c0f...481

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg syns ikke det er noe å reagere på, han sier seg jo enig og at han savner deg med hjerte og suss. Jeg hadde blitt glad for svaret, selv om et mer utfyllende et hadde vert litt koseligere 😊

Anonymkode: 6c234...78b

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Man svarer "glad i deg og" på slike ting. Hadde du sagt til en kvinne at du elsker henne og hun svarte med "takk", så tenker jeg at du ikke hadde følt deg så bra. Hun har oppdaget et stort varseltegn og hun bør føye seg deretter. Du tar så klart mannen i forsvar for du vet hva dette går utpå (han vil kun ha sex), så du hjelper en bro i nød og prøver å sørge for at hun ikke skal dumpe han slik at han ikke mister tilgangen sin på fitte. 

Men det er jo to helt ulike scenarioer 😂

"Jeg elsker deg! Svar: Ok, Takk" 

Kan selvfølgelig ikke sammenlignes med "Jeg begynner å bli glad i deg. Svar: JA, jeg savner deg ♥️😘 

Hahahaha herregud folk as.

AnonymBruker
Skrevet
Jr.Garcon skrev (8 minutter siden):

Men det er jo to helt ulike scenarioer 😂

"Jeg elsker deg! Svar: Ok, Takk" 

Kan selvfølgelig ikke sammenlignes med "Jeg begynner å bli glad i deg. Svar: JA, jeg savner deg ♥️😘 

Hahahaha herregud folk as.

Ja, menn ass. Dere er latterlige. 

AnonymBruker
Skrevet

Ikke bra. Jeg hadde blitt lei meg for et sånn svar. 

Og veldig rart at han ikke forteller deg at han er glad i deg i ettertid heller.

Anonymkode: e5dee...695

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan bli så satt ut av sånne hyggelige ting at jeg svarer noe helt idiotisk, glemmer å si det samme igjen og går rundt og ruger henrykt på det i lang tid. Legg merke til humøret hans. Virker han happy snappy er det kjærlighet i lufta.

Anonymkode: 5a210...e0b

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...