AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #1 Skrevet 8. juni 2021 Jeg skulle på et jobbintervju i går. Intervjuet er jo noe jeg gruer meg til i seg selv, men det verste var egentlig at jeg ikke helt visste hvor intervjuet skulle foregå. Jeg fikk naturlig nok en adresse, men jeg er alltid så stresset når jeg må gå inn i ukjente bygninger. Er det en resepsjon der? Må jeg finne en tilfeldig person å spørre? Hva om det ikke er noen der? Hvor tidlig skal jeg komme? Hva om jeg ikke finner bygget? Vanligvis pleier jeg å dra på adressen et par dager i forveien slik at jeg vet hvor det er og hvordan bygningen ser ut. Denne gangen gjorde jeg ikke det. Men jeg er likevel en halvtime tidlig ute slik at jeg er sikker på at jeg finner frem. Når jeg kommer dit så ser jeg at det ikke er noe resepsjon eller noe sted man kan henvende seg. Så jeg må lete etter en ansatt og spørre etter personen jeg skal møte. Jeg blir stresset fordi jeg er 5 minutter før tiden og er redd for å forstyrre. Det er så mye stress i forkant og jeg er så redd for å ikke finne frem, henvende meg til feil person, komme for sent, komme for tidlig, gå inn i et bygg som jeg ikke burde gå inn. Flere som er sånn? Jeg er også slik hvis jeg har avtale på et nytt tannlegekontor, frisør, lege etc. Når jeg først er på riktig sted og har fått hilst på personen som skal intervjue meg så går det mye lettere. Elsker de som skriver hva jeg skal gjøre når jeg ankommer stedet f.eks henvend deg i resepsjonen så kommer jeg og henter deg, eller ring når du er her. Nå skal jeg på et nytt intervju om noen dager på et sted jeg aldri har vært før, jeg må ta buss i 1 time og det innebærer et bussbytte, så jeg er stresset for å ikke finne riktig buss, komme for seint til bussbyttet, ikke finne stedet der intervjuet skal foregå. Jeg gruer meg og planlegger i flere dager i forkant, skulle ønske jeg kunne ha et mer avslappet forhold til det. Anonymkode: e144f...b92
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #2 Skrevet 8. juni 2021 Tror det er ganske normalt. Jeg har det slik, ikke sånn at jeg mister nattesøvnen. Heldigvis er google street et veldig godt hjelpemiddel. Da kan jeg sjekke området i fred og ro hjemme. Hvis jeg har en fast avtale sjekker jeg alltid opp i bussruter på forhånd, til intervjuer er det dårlig stil å komme for seint. Anonymkode: 55a63...84a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå