AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #61 Skrevet 8. juni 2021 Kvinnesynet ditt er problemet. Er det det vanlig kvinnesynet i Polen? Har faktisk datet to polakker, han ene lukte jeg fort bort, for kvinnesynet kom raskt til syne. Han andre liker jeg godt, vi er gode venner nå, men han er ikke trofast for fem flate øre. Anonymkode: 41651...5ac 1
MarianneE Skrevet 8. juni 2021 #62 Skrevet 8. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hatt mye one night stand med dumme blonder på vgs, etter det, totalt tørke på damefronten Anonymkode: 35e83...873 Blonder? Hvordan gikk det til? Engelsk blonde er forresten pent, særlig på sommerkjoler 3
Rosatoast Skrevet 8. juni 2021 #63 Skrevet 8. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har stor respekt for jenter, jeg prøver bare å være en tøffing slik at jeg kan få en kjæreste! Nice guys finish last ikke sant, jeg er ikke interessert i dette. Når jeg møter damer er jeg altid hyggelig og kul Anonymkode: 35e83...873 Hva mener du med "tøffing"? For den ordbruken og holdningen du har i hovedinnlegget ditt, er ikke noe særlig "tøft" Er du ikke interessert i å være en nice guy med jenter? Synd for deg, for det er dette jenter og kvinner generelt ser etter.. Du har et helt forvridd bilde av hva en dame er ute etter. Ingen damer liker at gutter/menn "finish first" 1
Rosatoast Skrevet 8. juni 2021 #64 Skrevet 8. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har ennå tilgode å møte en norsk kvinne som forlater norsk flesk for polsk pølse... Det er jo derfor jeg sliter som et ræl... Anonymkode: 35e83...873 Jeg tror at dette er en trolle-post , ingen oppegående mennesker snakker slik som dette. 2
HenrikML Skrevet 6. oktober 2021 #65 Skrevet 6. oktober 2021 On 6/8/2021 at 11:16 AM, AnonymBruker said: Jeg er fra polen, men har bodd i Norge lenge og gikk på skole her, og snakker med svak aksent. Er 27 og fortiden og arbeidsløs, har vært igjennom lengre sykdomsforløp, men føler meg klar til nytt forhold nå igjen, har bachelor fra universitetet, men får ikke brukt den, fordi karakterene mine sugde b****. Men er veldig utadvendt og selvsikker. Har en kompis fra vgs (samme årgang) som tjener rundt 1,2 mill i finansbransjen årlig, er høy, pen pluss, men trener uten resultater (fordi han ikke klarer å pushe seg selv hardt nok) og ganske introvert. Feira nylig en bursdag med han, og han nesten klamret seg bare til kjerringa hannes som han nylig fikk tak i. Hvorfor er jeg evig singel når en introvert kar uten muskler og spontanitet når opp og slayer fitte 24/7, bare pga penger. Dama hans er ikke spesielt snobbete og ikke noen golddigger, hun har en flott kropp, trener mye og er en veldig sosial begavet jente. Det er mange norske og polske karar som gjerne skulle ligget i køya med hu ass..., Hva faen skjer med at hu velger en utrent, introvert beta-kuk? På tinder får jeg ingen fitte heller, One night stands går det som regel årevis imellom... blir mere og mere frustrert merker jeg.... Hvorfor blir'e det ingen pupper på meg?? hva feiler det djåms idag?? Hvorfor vil dem heller date en raring med penger? Anonymkode: 35e83...873 Hahah, morsomste tråden jeg har lest 3
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #66 Skrevet 8. oktober 2021 Har du hørt om noe som heter personlighet? Det er det menn drar damer med. Se rundt deg, folk som ikke ser ut i måneskinn knuller rundt så mye de vil, fordi de har en knall personlighet. Anonymkode: 64aad...faa
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #67 Skrevet 8. oktober 2021 Blitt noe mer fitte på deg nå a? Anonymkode: 1a064...688
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #68 Skrevet 8. oktober 2021 Hent en polsk kvinne fra hjemlandet. Ferdig med saken. Anonymkode: 11fe3...eca
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #69 Skrevet 8. oktober 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Har du hørt om noe som heter personlighet? Det er det menn drar damer med. Se rundt deg, folk som ikke ser ut i måneskinn knuller rundt så mye de vil, fordi de har en knall personlighet. Anonymkode: 64aad...faa Seriøst? Har enda ikke sett dette. Å ha hvit hudfarge hjelper da. Anonymkode: 11fe3...eca
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #70 Skrevet 8. oktober 2021 On 6/8/2021 at 11:26 AM, AnonymBruker said: Dersom bare litt av den personligheten du avslører i innlegget at du har, kommer fram i møte med damer, skjønner jeg godt at du sliter... Anonymkode: f0304...d7d Det er slik mannfolk snakker med hverandre til vanlig. Helt normal oppførsel dette. Når det ikke er kvinnfolk tilstede så snakker de fleste menn sånn. Så tror ikke det er noe galt med personligheten hans. Han skulle sikkert bare ha formulert seg litt annerledes siden dette i hovedsak er et kvinneforum. Anonymkode: 870e2...fe4
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #71 Skrevet 8. oktober 2021 Huff, sorry. Men fikk meg en høy latter av dette innlegget😆 Anonymkode: b888a...c22
Antiviruset Skrevet 8. oktober 2021 #72 Skrevet 8. oktober 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det er slik mannfolk snakker med hverandre til vanlig. Helt normal oppførsel dette. Når det ikke er kvinnfolk tilstede så snakker de fleste menn sånn. Så tror ikke det er noe galt med personligheten hans. Han skulle sikkert bare ha formulert seg litt annerledes siden dette i hovedsak er et kvinneforum. Anonymkode: 870e2...fe4 Nei det er faktisk ikke det, har aldri hørt at mine kompiser omtale kvinner på en slik måte. En mann som drar masse damer er veldig attraktiv på uteseende og har en god personlighet. Eller faker en god personlighet. Uten det første er det helt umulig, men med det til stede kan man virkelig klare dette med å "fake" en god personlighet. Da får man masse sex, men ikke nødvendigvis noe forhold for dette blir gjennomskuet ganske så raskt. Uten å være attraktiv, og så ha en dårlig personlighet som TS om han utrykker seg slik eller noe i nærheten? Det er helt dødfødt både når det gjelder å få sex og et varig forhold. Det er faktisk ikke noen mulighet for det foruten en dame totalt uten dømmekraft. Det skjer kanskje en av 1000 ganger man prøver seg og knapt det. Uansett meningsløst etter mine verdier, et ligg bare for ligget sin del er ekstremt oppskrytt og gir ikke noe som helst annet en tomhet. 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #73 Skrevet 8. oktober 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det er slik mannfolk snakker med hverandre til vanlig. Helt normal oppførsel dette. Når det ikke er kvinnfolk tilstede så snakker de fleste menn sånn. Så tror ikke det er noe galt med personligheten hans. Han skulle sikkert bare ha formulert seg litt annerledes siden dette i hovedsak er et kvinneforum. Anonymkode: 870e2...fe4 Haha. Nei. Menn snakker ikke slik. Anonymkode: 6b7cb...1d3 2
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2021 #74 Skrevet 8. oktober 2021 Din rettskrivning er god til å være polsk, men kanskje du likevel skulle klage på norsklæreren din hvis du snakker som du skriver. Anonymkode: 55ef7...46d 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #75 Skrevet 10. oktober 2021 On 10/8/2021 at 1:10 PM, AnonymBruker said: Blitt noe mer fitte på deg nå a? Anonymkode: 1a064...688 not really bro... dd? Anonymkode: 35e83...873
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #76 Skrevet 10. oktober 2021 Du er sikkert den samme fyren som maser om at han ikke blir sammen med modeller hver uke. Anonymkode: c5233...dc0 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #77 Skrevet 10. oktober 2021 Polakker står ikke særlig høyt i kurs på datingfronten i Norge. Vi snakker her om et land som nylig erklærte homofile områder i landet. Når det ligger på dette utviklingsstadiet..kan du ikke forvente all verdens oppmerksomhet fra damer i Norge. Anonymkode: 054fa...fa9
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #78 Skrevet 10. oktober 2021 6 minutter siden, AnonymBruker said: Polakker står ikke særlig høyt i kurs på datingfronten i Norge. Vi snakker her om et land som nylig erklærte homofile områder i landet. Når det ligger på dette utviklingsstadiet..kan du ikke forvente all verdens oppmerksomhet fra damer i Norge. Anonymkode: 054fa...fa9 hvorfor ikke brusj? vi puler bedre enn norsk pudding... det kan jeg lååååve deg azzz. Anonymkode: 35e83...873
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #79 Skrevet 10. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): hvorfor ikke brusj? vi puler bedre enn norsk pudding... det kan jeg lååååve deg azzz. Anonymkode: 35e83...873 Rettelse. Skulle skrive homofilfrie områder. Anonymkode: 054fa...fa9
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #80 Skrevet 10. oktober 2021 Javel! Jeg er en dame på 36 som sliter med å få pikk 😂 Hvorfor? Frodi jeg jobber mye og kjenner ingen menn på min alder, kjenner ingen menn når jeg tenker meg om. Noen av venninnene mine får ofte sex og kjærester. Sånn er livet 🤷♀️ Forskjellig livsstil, prioriteringer og litt flaks også. Anonymkode: 8f85f...b8a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå