AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #1 Skrevet 8. juni 2021 Jeg er fra polen, men har bodd i Norge lenge og gikk på skole her, og snakker med svak aksent. Er 27 og fortiden og arbeidsløs, har vært igjennom lengre sykdomsforløp, men føler meg klar til nytt forhold nå igjen, har bachelor fra universitetet, men får ikke brukt den, fordi karakterene mine sugde b****. Men er veldig utadvendt og selvsikker. Har en kompis fra vgs (samme årgang) som tjener rundt 1,2 mill i finansbransjen årlig, er høy, pen pluss, men trener uten resultater (fordi han ikke klarer å pushe seg selv hardt nok) og ganske introvert. Feira nylig en bursdag med han, og han nesten klamret seg bare til kjerringa hannes som han nylig fikk tak i. Hvorfor er jeg evig singel når en introvert kar uten muskler og spontanitet når opp og slayer fitte 24/7, bare pga penger. Dama hans er ikke spesielt snobbete og ikke noen golddigger, hun har en flott kropp, trener mye og er en veldig sosial begavet jente. Det er mange norske og polske karar som gjerne skulle ligget i køya med hu ass..., Hva faen skjer med at hu velger en utrent, introvert beta-kuk? På tinder får jeg ingen fitte heller, One night stands går det som regel årevis imellom... blir mere og mere frustrert merker jeg.... Hvorfor blir'e det ingen pupper på meg?? hva feiler det djåms idag?? Hvorfor vil dem heller date en raring med penger? Anonymkode: 35e83...873 1
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 Populært innlegg #2 Skrevet 8. juni 2021 Skjønner godt du du ikke "slayer fitte 24/7" altså. Forferdelig ekkel type, er du. Anonymkode: e2273...b75 96
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 Populært innlegg #3 Skrevet 8. juni 2021 Hvis du snakker på denne måten når du snakker med jenter… vel, forstår at de ikke er interesserte🤮 Anonymkode: b97b1...725 70
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 Populært innlegg #4 Skrevet 8. juni 2021 Dersom bare litt av den personligheten du avslører i innlegget at du har, kommer fram i møte med damer, skjønner jeg godt at du sliter... Anonymkode: f0304...d7d 65
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #5 Skrevet 8. juni 2021 Noen er misunnelig 🎵 Kompisen din er nok en hyggelig mann med en bra personlighet. Andre ordlegger seg som om de var minst 10 år yngre enn sin egentlige alder, og utviser desperasjon koblet med et reduksjonistisk syn på både kvinner og menn - en "killer combo" om man vil avlive enhver mulighet til å innlede forhold. Anonymkode: a4a35...297 25 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #6 Skrevet 8. juni 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Hvorfor blir'e det ingen pupper på meg?? hva feiler det djåms idag?? Hvorfor vil dem heller date en raring med penger? Få deg en jobb. Anonymkode: 8ba2a...06c 8
Gjest ytmnd Skrevet 8. juni 2021 #8 Skrevet 8. juni 2021 slayer fitte introvert beta kuk Der er grunnen🙃 Dette er incel 101.
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #10 Skrevet 8. juni 2021 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Men er veldig utadvendt og selvsikker Er det noe du ikke er så er det selvsikker. Å være selvsikker er ikke å være bitter og falsk høy på seg selv. Du burde vurdere å bli introvert. De beste folka ligger i den bunken. Å være reflektert med selvinnsikt er nøkkelen. Så derfor slayer kompisen din fitte 24/7, mens du er tidenes desp creep. Anonymkode: 6125f...55c 11
Illuminatum Skrevet 8. juni 2021 #11 Skrevet 8. juni 2021 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Hva faen skjer med at hu velger en utrent, introvert beta-kuk? Anonymkode: 35e83...873 Hun velger vel den som har lykkes best med å tilpasse seg livet (god utdanning og god inntekt). Begrepet er survivel of the fittest og ikke survivel of the strongest. 8
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #12 Skrevet 8. juni 2021 8 minutter siden, Illuminatum said: Hun velger vel den som har lykkes best med å tilpasse seg livet (god utdanning og god inntekt). Begrepet er survivel of the fittest og ikke survivel of the strongest. at jenta liker introverte kuker er ganske nytt for meg. Når jeg ser karer som får pupper på byen, har de alltid trente kropper Anonymkode: 35e83...873
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #13 Skrevet 8. juni 2021 Kanskje det kan ha noe med at kvinner er mennesker, ikke f*tter. Anonymkode: 79937...c4e 25
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #14 Skrevet 8. juni 2021 8 minutter siden, AnonymBruker said: at jenta liker introverte kuker er ganske nytt for meg. Når jeg ser karer som får pupper på byen, har de alltid trente kropper Anonymkode: 35e83...873 Karer som får pupper lider av gynekomasti. Er det det du ønsker? Anonymkode: e2273...b75 17
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #15 Skrevet 8. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er fra polen, men har bodd i Norge lenge og gikk på skole her, og snakker med svak aksent. Er 27 og fortiden og arbeidsløs, har vært igjennom lengre sykdomsforløp, men føler meg klar til nytt forhold nå igjen, har bachelor fra universitetet, men får ikke brukt den, fordi karakterene mine sugde b****. Men er veldig utadvendt og selvsikker. Har en kompis fra vgs (samme årgang) som tjener rundt 1,2 mill i finansbransjen årlig, er høy, pen pluss, men trener uten resultater (fordi han ikke klarer å pushe seg selv hardt nok) og ganske introvert. Feira nylig en bursdag med han, og han nesten klamret seg bare til kjerringa hannes som han nylig fikk tak i. Hvorfor er jeg evig singel når en introvert kar uten muskler og spontanitet når opp og slayer fitte 24/7, bare pga penger. Dama hans er ikke spesielt snobbete og ikke noen golddigger, hun har en flott kropp, trener mye og er en veldig sosial begavet jente. Det er mange norske og polske karar som gjerne skulle ligget i køya med hu ass..., Hva faen skjer med at hu velger en utrent, introvert beta-kuk? På tinder får jeg ingen fitte heller, One night stands går det som regel årevis imellom... blir mere og mere frustrert merker jeg.... Hvorfor blir'e det ingen pupper på meg?? hva feiler det djåms idag?? Hvorfor vil dem heller date en raring med penger? Anonymkode: 35e83...873 Dette har du jo skrevet før og fikk mange svar 🙈 Anonymkode: d1412...9bc 7
Tanuki Skrevet 8. juni 2021 #16 Skrevet 8. juni 2021 jøye meg, er du 15 år eller? Vask munnen din. 12
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #17 Skrevet 8. juni 2021 Kanskje din venn har litt mer klasse og ikke formulerer seg like patetisk som deg? Du høres ut som du vokste opp i en søppelkasse måten du uttrykker deg på. Jeg synes du skal jobbe med å bli en respektfull mann. Anonymkode: a5819...fca 20
Million Skrevet 8. juni 2021 #19 Skrevet 8. juni 2021 Dette innlegget har jeg sett her før. Det er muligens noen som prøver å rakke ned på polakker, har noe i mot dem. Hvis dette virkelig er skrevet av en polsk mann, bør han gå og vaske munnen sin med såpe. Med sånt språk tiltrekker du ingen damer. 12
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #20 Skrevet 8. juni 2021 Million skrev (4 minutter siden): Dette innlegget har jeg sett her før. Det er muligens noen som prøver å rakke ned på polakker, har noe i mot dem. Jepp. Sett dette før jeg også. Anonymkode: 1a064...688 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå