AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #1 Skrevet 8. juni 2021 Hei. Noen som har fylt ut dette og kan fortelle meg hva man må informere om? Har tidligere slitt med angst/depresjon (mange år tilbake i tid), kan dette gjøre at vi blir avvist? 🥺 Anonymkode: 22a50...181
Gjest DNX Skrevet 5. juli 2021 #2 Skrevet 5. juli 2021 (endret) Hei, ser du ikke har fått svar fra noen. Jeg tenker du bør opplyse om det, men om du har god mental helse i dag tviler jeg på at de vektlegger det 😊 Vi fikk IVF-behandling selv om mannen har en diagnose som gjør at han må jobbe redusert. Og jeg bekymret meg også i forkant… Legg alle kortene på bordet og prøv å slå deg til ro med at de ikke er ute etter å «ta deg» på det. Alle mennesker kan ha det vanskelig en periode, uten at det betyr at man blir en dårlig forelder. Så kan man også ha lært å takle utfordringer ved å ha vært gjennom noe slikt. Se link til Rikshospitalets egenerklæringsskjema nedenfor. https://oslo-universitetssykehus.no/avdelinger/documents/egenerklæring for par ved assistert befruktning.pdf Lykke til😊 Endret 5. juli 2021 av DNX
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #3 Skrevet 5. juli 2021 Jeg har hatt spiseforstyrrelse for 10 år siden, men alle spørsmålene i skjema gikk vel på pågående sykdom eller kun de siste årene? Jeg nevnte hvertfall ikke dette da spørsmålene ikke spurte om det og jeg tenker det heller ikke er relevant da jeg er frisk nå Anonymkode: fe749...1fa
Gjest DNX Skrevet 5. juli 2021 #4 Skrevet 5. juli 2021 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har hatt spiseforstyrrelse for 10 år siden, men alle spørsmålene i skjema gikk vel på pågående sykdom eller kun de siste årene? Jeg nevnte hvertfall ikke dette da spørsmålene ikke spurte om det og jeg tenker det heller ikke er relevant da jeg er frisk nå Anonymkode: fe749...1fa Tror heller ikke det er relevant i den forstand at de vektlegger det, men Rikshospitalet spør i alle fall om dette under pysisk sykdom: «Har du hatt eller har du helseutfordringer som påvirker din hverdag?» Da tenker jeg det er ryddig å nevne det, uten at det er noen big deal. Så kan det jo være andre formuleringer i andre sykehus/klinikkers egenerklæring😊 Endret 5. juli 2021 av DNX
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #5 Skrevet 5. juli 2021 "Har du hatt" er nøkkelordet. Være åpen og ærlig er det beste. Bli tatt i løgn kan virkelig ødelegge for dere. Det finnes jo journaler. Anonymkode: 93b09...f38
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå