GÃ¥ til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere som ammer barn eldre enn 10 mnd, hvor ofte ammer dere?😊 Og hvor gammelt er barnet? 

Her begynner mini i barnehage om to mnd, og lurer også veldig på hvordan det blir å fortsette ammingen da. 

Anonymkode: c5624...f93

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ammer fortsatt 3 åringen litt på  morgenen. Planen var naturlig ammeslutt, men det er ikke barnet helt med på. Får helt meltdown om jeg nekter. Hadde jeg vist det skulle bli så vanskelig hadde vi sluttet før. Hadde bare en ide om at barnet selv bestemmer når det vil slutte, noe som feilet.

Anonymkode: a5e4e...9e8

AnonymBruker
Skrevet

Da min var 9-11 mnd ammet jeg egentlig kun på kvelden rett før legging. Hun var glad i grøt og spiste fast føde ellers, så var ikke helt behov utenom. Sluttet med amming på kvelden også rundt 11-12 mnd rett før bhgstart fordi hun var ikke interessert lenger, så for oss løste det seg bare av seg selv uten at vi planla noe spesielt :)

Anonymkode: 7fe1c...e3a

AnonymBruker
Skrevet

Ammer (dessverre) omtrent like mye som fra fødselen av - det vil si hver 2,5-3 time døgnet rundt 😣 Lite interesse i fast føde.

Håper på en drastisk reduksjon i løpet av sommeren ellers må vi nok utsette barnehagestarten.

Anonymkode: 03a49...a01

AnonymBruker
Skrevet

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ammer (dessverre) omtrent like mye som fra fødselen av - det vil si hver 2,5-3 time døgnet rundt 😣 Lite interesse i fast føde.

Håper på en drastisk reduksjon i løpet av sommeren ellers må vi nok utsette barnehagestarten.

Eller prøve barnehagestart og se om påvirkning fra andre barn hjelper? Mange barn som "lærer" å spise i barnehagen.

Min er 1 år.Ammer ved legging, 1(-2) ganger på natt, og når hn våkner på morgenen. Koselig start og slutt på dagen :) 

Anonymkode: a7f33...373

• Liker 1
Skrevet

Min lille er nå 11 mnd, og vi ammer 2-4 ganger i døgnet. Før og etter jobb, og et stoooort nattmåltid i 4-5 tida på natta. I tillegg blir det av og til et lite måltid midt på dagen på helg/fridager.

Skrevet

Ammet etter behov. Ble stort sett på morgenen, etter jobb, ved legging og natt.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hjelpes, må kutte ammingen da. 

Anonymkode: b45d4...4e7

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...