Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I slutten av mars endte fødselen i et akutt/hastesnitt. Det har grodd fint og gjør ikke sånn generelt vondt, men så fort noen kommer borti det, det er vondt og/eller ubehagelig. Er det vanlig at det er sånn en stund etter et keisersnitt?

Anonymkode: 40076...ac8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde planlagt ks, og kan ikke huske annet enn at det var litt ømt i starten. Deretter ble området mer følelsesløst, og så ble alt normalt igjen. Tok noen uker. 
Men ved haste ks vil jeg tro det kan ta lengre tid. Jeg ville uansett sjekket dette opp hos lege. 

Anonymkode: 281f4...d7f

AnonymBruker
Skrevet

Huden akkurat i selve arret er jo tynnere og skjørere enn huden rundt. Her er det over 7 mnd siden haste ks, og jeg syns fortsatt det er ubehagelig å gå med mine gamle jeans, selv om jeg er tilbake i samme størrelse og samme vekt. Selve arret er liksom mer følsomt. Høres ikke ut som om du har så veldig vondt, bare litt ømhet ved berøring? Da vil jeg si det høres helt normalt ut. Huden som ble kuttet i, vil jo aldri bli like bra som den var opprinnelig. Vil dog tippe ømhet ved berøring kan forsvinne, men vil også tro det kan ta år.

Anonymkode: e32e8...5c9

AnonymBruker
Skrevet

Det kan ta litt tid... Her er området rundt ene halvdelen av snittet totalt følelsesløst/numment 4 år etter keisersnitt... Får en ekkel følelse når varmt vann renner, for plutselig kjenner jeg det ikke🙉.

Anonymkode: 4dd29...6c2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...