AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #1 Skrevet 8. juni 2021 Hei! Jeg hadde en tråd her, "jeg øver meg på tarot, vil du være prøvekanin" og jeg fikk masse bra tilbakemeldinger. Men nå skal jeg innrømme noe: jeg har ikke noen spådoms evner, og jeg la ikke tarot. Det var for å demonstrere at man kan finne på skreddersydde tull, om personene deler noe informasjon, så spinner du på det. Så enkelt er det. Du deler mer enn du tror. Jeg så ingen ting. Litt mellom linjene men spådom var det ikke. Anonymkode: 4e62b...952 2
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #2 Skrevet 8. juni 2021 Eller kanskje du har evner men nekter å akseptere de. ☺️ Anonymkode: c97ff...6aa 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2021 #4 Skrevet 12. juni 2021 La det ligge du. Gjør deg selv en tjeneste. Du har allerede brukt tid og penger på noe som er bevist fake. Ikke bruk mer Anonymkode: 22c65...ae3
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #5 Skrevet 13. juni 2021 AnonymBruker skrev (På 8.6.2021 den 9.07): Hei! Jeg hadde en tråd her, "jeg øver meg på tarot, vil du være prøvekanin" og jeg fikk masse bra tilbakemeldinger. Men nå skal jeg innrømme noe: jeg har ikke noen spådoms evner, og jeg la ikke tarot. Det var for å demonstrere at man kan finne på skreddersydde tull, om personene deler noe informasjon, så spinner du på det. Så enkelt er det. Du deler mer enn du tror. Jeg så ingen ting. Litt mellom linjene men spådom var det ikke. Anonymkode: 4e62b...952 🙄 Anonymkode: 36ae3...716
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå