Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

La merke til at kasse-operatøren virket ny, ung person, sikkert ferievikar. 
Jeg kommer med en full handlevogn, og legger varene opp. SISTE vare var noe i løsvekt. Ser at vedkommende trykker på kassa, leter gjennom kodene de har i den oversikten sin, knoter mer med kassa, blir rødere og rødere, før varen glir nedover båndet. I god tro betaler jeg og pakker varene. Kommer i bilen, og finner ikke løsvekt-varen på handlelappen… Hun valgte altså å bare GI den bort, unngå problemet, og dermed «løste» hun situasjonen for seg selv. Ikke sa hun i fra at hun ikke fikk til, ikke ringte hun på hjelp… Og ikke ba hun meg om å prøve selvbetjeningskassen… Da jeg oppdaget feilen tok jeg varen med inn, men detvar blitt kø, så jeg gikk bare til enden av kassa og sa til henne at denne har du ikke slått inn, kan jeg slå den inn selv på selvbetjening? Noe som var helt ok. 
 

Men så begynte jeg å tenke: dette var jo ikke greit?? Hun skulle jo ringt på en annen og fått hjelp? Eller henvist meg til selvbetjening? Hva om jeg hadde blitt kontrollert på tur ut med «tjuvgods» i posene? 
 

Så poenget mitt er: skulle jeg sendt en mail til butikksjef ang dette og forklart det inntrufne? Slik at den ansatte får bedre opplæring, og slik at kunder unngår å bli stemplet som tyv om det skulle være kontroll? Aldri opplevd kontroll, men man vet jo aldri..,

Hva tenker dere?

Anonymkode: c4d2b...1ff

  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Alt man kan lage problemer ut av. La sjefen på kiwi ta seg av det der. La det passere 

Anonymkode: f171d...9f1

  • Liker 36
AnonymBruker
Skrevet

Omg... Seriøst? 

Anonymkode: a3b95...2cc

  • Liker 30
AnonymBruker
Skrevet

Ah whatever liksom.

Gi beskjed til butikksjef så han kan sparke jenta da ....

 

Bare gå videre med livet dit du 

Anonymkode: 97fb2...ce7

  • Liker 27
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Karen....

Anonymkode: eb6db...e0a

Jepp. Klassisk Karen

  • Liker 29
AnonymBruker
Skrevet

Er det rart det er krig i verden... bare smil og vær glad, du! 

Åssen i all verden mener du en slik kontroll i en matbutikk skal foregå, med alle de menneskene som ikke tar med seg kvittering? 

Anonymkode: a6e93...d55

  • Liker 19
AnonymBruker
Skrevet

Nei 

Anonymkode: cb3fb...1a6

  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Herre jævla gud. Ta deg sammen.

Anonymkode: ce46d...eda

  • Liker 24
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Tenker du må roe deg et par hakk...jeezes. 

AnonymBruker
Skrevet

Kjære vene.... Har du virkelig null omtanke for andre mennesker? Stakkars jente i kassen, hun er nok meget godt klar over at hun gjorde en feil der uten at du skal lage et nummer ut av det. Hvem sjekker kassalappen??!??!

Anonymkode: 429b8...07b

  • Liker 24
AnonymBruker
Skrevet

Det er slike kunder de ansatte snakker om på bakrommet i lunsjpauser. Vi fikk en sånn klage engang, og ingen klarte å ta den seriøst. 
Du skal ha at du er en ærlig sjel, de fleste ville bare reist hjem uten å gå inn igjen i butikken for å betale, men å sende klage til sjefen hennes fordi hun ikke slo inn alle varene...? Det blir jo bare rart. 

Anonymkode: 4c86e...4d3

  • Liker 30
Skrevet

«Forklart det inntruffne»?? Nei chill, menneske. Hvis det er så viktig for deg å få betalt de kronene kan du bare handle på selvbetjening neste gang og presse vekten litt ned 

  • Liker 23
AnonymBruker
Skrevet

Huff. Glem det og gå videre. Ikke ødelegg for henne stakkars😊

Anonymkode: 9e422...957

  • Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Dette er det dummeste! Skal du lage drama for dette? Se for deg scenarioet: kassadama glemmer å slå inn en vare eller lignende, opp mot kirurgen glemte en skalpell i magen din… jeg hadde værtfall ikke vært i tvil om at det var legen jeg hadde klaget på 🙈

Anonymkode: e54f5...d18

  • Liker 13

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...