Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er barnløs å vil selvfølgelig ha barn. Traff min mann som har 3 barn fra før. Han har aldri sagt direkte nei til spm om han vil ha barn med meg. Men heller ikke ja. Han har sagt vi får se. 

Så gikk jeg ned på kne å vi giftet oss. Nå et vi mann og kone og han har nå sagt at han ikke ønsker fler barn. 

Jeg føler meg trist og syns også det er vondt å være mann å kone og så må jeg ha alle disse barna rundt meg som ikke er mine og begynner vel å bli litt lei og lirer av meg noen gloser. 

Min mann har også onanert til et bilde av eks nr 3. Dette vet jeg siden jeg kom overraskende på og måtte i full fart låne tlf hans til noe.

Hva gjør vi nå?

Anonymkode: e8d93...c1e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Syns ikke det med onani er så relevant her, men dere burde jo ha avklart dette med barn før dere giftet dere. Nå som dere allerede er gift må du nesten bestemme hva som er viktigst for deg. Vil du gi opp drømmen om barn eller vil du skille deg og begynne på nytt med noen andre? Hvis du virkelig ønsker egne barn kommer du på sikt til å bli veldig bitter og sint på mannen din

Anonymkode: cba20...51a

• Liker 3
Skrevet

Her må du finne ut hva som er det viktigste for deg. 

Klarer ikke sette meg selv inn i dette, så kan ikke si hva jeg vil gjøre.

Hjelper ikke å si at du burde gjøre dette og dette før dere gifter dere. Nå er det blitt som det er blitt. 

Her må du bare finne tu hva DU vil. Ikke gå gjennom ett liv med en, dersom barneønske er stort. Da ender du bare opp med å begynne å hate ham. 

AnonymBruker
Skrevet

Du må finne ut hva DU vil før DU finner ut hva som skal/ikke skal skje videre med DERE.

Anonymkode: c9cbc...c8e

Skrevet

Det første du burde ha avklart før du gikk ned på kne var jo om du «orket» å «ha alle disse barna rundt meg som ikke er mine»..

• Liker 3
Skrevet

Hvor mange ekser har han egentlig, siden du nevnte eks nr 3? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
PM75 skrev (3 timer siden):

😂

Anonymkode: 88db7...006

AnonymBruker
Skrevet

Så leit :( Du må kjenne godt etter hvor viktig det er for deg å få barn. Kjipt at han ikke fant ut av det litt før. For meg er barn viktigere enn noen mann, så jeg hadde nok gått. Hvor gammel er du forresten? 

Anonymkode: 2b358...e0a

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 8.6.2021 den 7.48):

Jeg er barnløs å vil selvfølgelig ha barn. Traff min mann som har 3 barn fra før. Han har aldri sagt direkte nei til spm om han vil ha barn med meg. Men heller ikke ja. Han har sagt vi får se. 

Så gikk jeg ned på kne å vi giftet oss. Nå et vi mann og kone og han har nå sagt at han ikke ønsker fler barn. 

Jeg føler meg trist og syns også det er vondt å være mann å kone og så må jeg ha alle disse barna rundt meg som ikke er mine og begynner vel å bli litt lei og lirer av meg noen gloser. 

Min mann har også onanert til et bilde av eks nr 3. Dette vet jeg siden jeg kom overraskende på og måtte i full fart låne tlf hans til noe.

Hva gjør vi nå?

Anonymkode: e8d93...c1e

Skill dere fort. Du trenger tid på å finne deg en mann som kan gi deg barn. Ikke kast bort flere sekunder på den blindveien du har giftet deg inn i. At han plutstselig nekter barn er fullstendig brudd på forutsetningen for familiestiftelsen/ekteskapet.

PS. Det kan tenkes at mannen din trakk seg fordi han ikke kjenner at familien fungerer godt nok, og at han føler skilsmissen ligger i lufta. Man unngår å lage barn dersom man er usikker på om forholdet har en holdbarhet på veldig mange år.

Endret av I Grosny
AnonymBruker
Skrevet

Men altså, dette burde du jo kanskje ha avklart før dere giftet dere? Han sa "vi får se", noe som absolutt ikke er en lovnad. 

Anonymkode: d9ac0...336

• Liker 2
Skrevet

Syns det er rart du giftet deg med denne mannen før dere avklarte om barn er i fremtiden deres eller ikke.

Om dette er mannen du vil leve med, så må du nok gi opp drømmen om biologiske barn. Du kan ikke tvinge han til å få nr.4... Og klarer du ikke se på stebarna som litt dine også? Måten du skriver om dem på er som om de er i veien... kanskje du burde omfavne dem heller og være glad de er der.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
I Grosny skrev (8 timer siden):

Skill dere fort.

Dette.

Ikke bruk tiden på KG, kom i gang med skilsmisse så fort du kan.

Og, selvfølgelig, ikke sett deg selv i en slik situasjon igjen.

Anonymkode: 87024...08c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
PM75 skrev (21 timer siden):

3 barn, 3 ekser? Om det er tilfelle hadde jeg løpt om jeg var ts, istedenfor å bli barnemor nr4 :P 

Anonymkode: d885c...1e3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...