Millimani Skrevet 9. juni 2021 #21 Del Skrevet 9. juni 2021 Det er for tidlig å glede seg Det er alltid koselig med førjulstid og innkjøp av gaver. Kvelden er koselig, men blir for uoversiktlig med for mange rundt bordet. Det er et halvt år til enda, for tidlig å tenke på det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #22 Del Skrevet 9. juni 2021 Ja gleder meg til jul. Og skulle ønske det ikke var så lenge til jul igjen. Er mer glad i høsten og julen enn all varmen om sommeren. Men har vel med at jeg takler varmen dårlig. Men elsker julestemningen, men ikke all julematen og godisen hehe. Mtp vekten så ser jeg ikke frem til all julemat og godis. Men handler vel om å begrense seg og spise litt og ikke mye. Anonymkode: f2e50...abb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maxwell Skrevet 9. juni 2021 #23 Del Skrevet 9. juni 2021 Ja ☺️ jeg gleder meg til jul i butikkene fra september/oktober, førjulstiden i hele desember og julen. Can't wait! Denne her årstiden er kjedelig synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå