AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #1 Skrevet 8. juni 2021 Koselig å høre det! Anonymkode: 72a5f...416
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #2 Skrevet 9. juni 2021 Ja, men slitsomt når man våkner av fuglekvitter kl.4 på morgenen. Her har de nemlig fuglefest på den tiden tydeligvis😄. Jeg blir litt gretten, men prøver jeg å tenke at jeg er heldig som hører fuglekvitter. Det finnes folk i storbyer i utlandet som aldri har hørt fuglekvitter og det er jo bare trist. Anonymkode: 78bf1...36f 2
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #3 Skrevet 9. juni 2021 Huff, jeg er et dårlig menneske....men jeg hater det 😄 Anonymkode: 4aa72...df6
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #4 Skrevet 9. juni 2021 Jeg hører både fugler og ekorn utenfor soverommet vårt og jeg elsker det! 🥰 Anonymkode: 9b749...ac9
Meadow Skrevet 9. juni 2021 #5 Skrevet 9. juni 2021 Fuglekvitter er koselig, men vi har et Skjære-reir litt for nære, og de har fått unger- og lager et voldsomt leven! Å våkne halv fire av det der gjør meg bare forbannet!
Måneskinn Skrevet 9. juni 2021 #6 Skrevet 9. juni 2021 Jeg hører det og, og syns det er koselig men, det jeg gjerne skulle vært foruten, det er alle måkene i bakgården her! de lager jaggu meg mye bråk! Kan ikke fatte at de er fredet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå