Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk nettopp vite at det var lagt ut en video på Tik Tok der en jente danset og ble halshugget. Ingen vet om det er triks eller sant, men de som har sett det sier at det ser ekte ut. 

Noen som har sett det eller vet noe om dette? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har bare lest på nettet at det sirkulerer en video på tik tok, hvor man visstnok først ser en jente danse, så i neste klipp blir noen halshugget. Det er ikke sikkert det er samme person. Flere deler visst den grusomme videoen for å advare andre...

Jeg er veldig anti tik tok og har null interesse for å fylle sinnet med sånne grusomheter. Det er jo ikke så lenge siden mange ble traumatisert av en mann som skjøt seg i hode med hagle på samme plattform.

Syk syk verden vi lever i! Vern om sinnet til de unge som gjerne bruker sånne apper.

• Liker 4
Skrevet (endret)

Ingen vet hva det er, men jeg leste på et utenlandsk forum at det er snakk om video av en muslimsk jente som danser og så video av halshugging av en annen person som er limt inn og at dette skulle være en advarsel for muslimske kvinner som tenker å leve vestlig.

Uansett er det veldig farlig med slike apper hvor alle kan poste hva de vil uten at det finnes filter som siler vekk slike videoer. 

Endret av Drizzt
  • Liker 4
Skrevet
Drizzt skrev (17 timer siden):

Ingen vet hva det er, men jeg leste på et utenlandsk forum at det er snakk om video av en muslimsk jente som danser og så video av halshugging av en annen person som er limt inn og at dette skulle være en advarsel for muslimske kvinner som tenker å leve vestlig.

Uansett er det veldig farlig med slike apper hvor alle kan poste hva de vil uten at det finnes filter som siler vekk slike videoer. 

Hvis dette er en advarsel for muslimske kvinner mot å danse, så burde vel alle muslimske kvinner danse. 

På tide å klippe navlestrengen til denne kulturen.

• Liker 8
Skrevet
Bølle skrev (6 minutter siden):

Hvis dette er en advarsel for muslimske kvinner mot å danse, så burde vel alle muslimske kvinner danse. 

På tide å klippe navlestrengen til denne kulturen.

enig. 
Dans i vei og kast gjerne klærne også. 

Skrevet
Drizzt skrev (På 8.6.2021 den 8.56):

Det var ingen synlige tegn til at det var en muslimsk jente. En kinesisk elns.

• Liker 1
Skrevet
tunaen skrev (6 timer siden):

Det var ingen synlige tegn til at det var en muslimsk jente. En kinesisk elns.

Det finnes muslimer i Kina også.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...