Gå til innhold

Er han interessert eller er jeg i friendzone ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har vært på 4 dates. Hver gang tok han initiativet og vi bare prater, ser tv , kysser og koser litt. Har ikke hatt sex.

Jeg forstår meg ikke helt på han og det virker at han synes jeg er gøy å henge med. Han snakker med meg om alt, abs alt. Hyggelig type, men jeg føler ikke at han er interessert i meg på den romantiske måten. Kanskje han er ikke romantisk ? Han gir meg komplimenter og sier at det er behagelig å være med meg.

Anonymkode: 8cb12...46c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje han er sjenert og venter på at du skal være tydelig på hva du vil.

Anonymkode: 63489...1e4

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg forstår meg ikke helt på ham

Hva med å begynne der?  For å forstå seg på noe, så må du stille spørsmål. 

Folk blir ikke friendzonet, det er noe de sørger for å gjøre selv. Føler du at du er i friendzone?,  ja da er det for at du ikke har vist interesse. 

Anonymkode: c6705...21e

• Liker 2
Skrevet
8 hours ago, AnonymBruker said:

Vi har vært på 4 dates. Hver gang tok han initiativet og vi bare prater, ser tv , kysser og koser litt. Har ikke hatt sex.

Jeg forstår meg ikke helt på han og det virker at han synes jeg er gøy å henge med. Han snakker med meg om alt, abs alt. Hyggelig type, men jeg føler ikke at han er interessert i meg på den romantiske måten. Kanskje han er ikke romantisk ? Han gir meg komplimenter og sier at det er behagelig å være med meg.

Jeg forstår meg ikke helt på hva du forstår. Hvorfor tror du han ikke er romantisk interessert i deg? Men som AB sier. Folk havner i vennesonen fordi at de ikke viser interesse, så om du er redd for å havne der så må du vise klart og tydelig at du er interessert i han. For du er det eller?

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor tror du ikke han er interessert? Han har tatt initiativ til alle dates, han kysser og koser, gir komplimenter. Hvor mye mer trenger du for å skjønne at noen er interessert? Er det bare pikk som er tydelig nok for deg?

Anonymkode: d5bad...d50

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke at jeg er ikke interessert , men han møter meg ,,kald,, og virker ikke veldig interessert når vi er sammen. Han er jo nok det eller hadde han ikke invitert meg. Det er nok personligheten hans som er sånn at han virker litt likegyldig. 
ts 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er ikke at jeg er ikke interessert , men han møter meg ,,kald,, og virker ikke veldig interessert når vi er sammen. Han er jo nok det eller hadde han ikke invitert meg. Det er nok personligheten hans som er sånn at han virker litt likegyldig. 
ts 

Er du interessert i noen som virker slik da? Eller er det nettopp "care" som gjør deg interessert? 

Anonymkode: c6705...21e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...