AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #1 Skrevet 7. juni 2021 Ganske nær termin og har hatt halsbrann hele dagen og har det fortsatt. Har ikke vært plaget med det dette svangerskapet. Noen som har hatt det som tegn til fødsel? Anonymkode: a3f8c...89e
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #2 Skrevet 8. juni 2021 Jeg fikk det, veldig plagsomt. Hjalp litt med Gaviscon tyggetabletter. Anonymkode: 5190f...fe0
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #3 Skrevet 8. juni 2021 Her hjalp å kutte sukker og salt. Prøvde tyggis, graviscov, Marie kjeks og love hearts på anbefaling, til ingen nytte. Anonymkode: 95333...7de
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #4 Skrevet 8. juni 2021 Tja, om du regner de ti siste ukene som nær fødsel, så ja. Gaviscon hjalp litt. Å sitte om natta hjalp litt. Å hate livet sitt hjalp ikke 🙈 Anonymkode: 119a0...912
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #5 Skrevet 8. juni 2021 Ikke akkurat tegn på fødsel nær hos meg, jeg hadde kraftig halsbrann hele 3. trimester med første og nå med andre har jeg hatt det siden 2. trimester. De ble ikke spesielt verre dagene før jeg fødte. Det er nok veldig individuelt Anbefaler Novaluzid i tillegg til Gaviscon. Gaviscon smaker grusomt og må brukes etter anvisning, men novaluzid er fint å ha for å knaske gjennom dagen. Sove med høy pute og drikke varm melk/kakao syntes jeg også hjelper. Anonymkode: 177fc...b73
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå