AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #1 Skrevet 7. juni 2021 Hvorfor bruker du ikke sokker Tenker du over at du er barbent når du er på besøk eller jobb. Har du alltid vært sokkeløs. Fortell Anonymkode: 344bc...6aa 1
Polyester Skrevet 7. juni 2021 #2 Skrevet 7. juni 2021 Er kun sokkeløs når det er varmt, og da har jeg også pent stelte føtter. På sommeren luftes føttene uansett så godt at det ikke kommer lukt. Hvis jeg har sko i bomull eller syntetisk materiale bruker jeg alltid sokker, men aldri i skinnsko. 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #3 Skrevet 7. juni 2021 13 minutter siden, Polyester said: Er kun sokkeløs når det er varmt, og da har jeg også pent stelte føtter. På sommeren luftes føttene uansett så godt at det ikke kommer lukt. Hvis jeg har sko i bomull eller syntetisk materiale bruker jeg alltid sokker, men aldri i skinnsko. Uten sokker i skinnsko må da lukte vondt? Anonymkode: d0de6...810
Polyester Skrevet 7. juni 2021 #4 Skrevet 7. juni 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Uten sokker i skinnsko må da lukte vondt? Anonymkode: d0de6...810 Nei, naturskinn puster. Da tenker jeg på den typen som bare har ett lag med skinn og ikke er tykke eller har syntetisk fór. 3
skreppamedleppa Skrevet 7. juni 2021 #5 Skrevet 7. juni 2021 (endret) Fortell? Jeg går uten sokker av og til.. jeg har ikke besøkt charlie og sjokoladefabrikken liksom så det er egentlig ikke så mye å fortelle føler jeg Jeg går aldri med sokker i sandaler f.eks,.. hvorfor, jo fordi det ser umåtelig dumt og tåpelig ut., (ifølge meg). Nei jeg tenker aldri på dette, verken på jobb eller når jeg er på besøk. Ingen av de jeg er på besøk hos har verken fotfetisj eller fotskrekk så både de og meg forholder seg til en naken fot på samme måte som et nakent kne. Kan også gå barføtt i tekstil sko, men skjeldent svært lenge, og skinnsko som @Polyesternevner.. Alltid og alltid.. har aldri brukt sko i sandaler f.eks.. Hos de jeg er på besøk til så sitter vi mest ute om sommeren, men så skal noen inn på do eller fikse noe eller lage noe så da går de/jeg enten inn med sko eller barføtt, tenker ikke så mye over det (jeg filer, smører og lakker negler og tar godt vare på føttene året gjennom) Endret 7. juni 2021 av skreppamedleppa 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #6 Skrevet 7. juni 2021 Huff enda en sokker/bruker ikke sokker tråd.. Anonymkode: 6e4de...135 4
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #7 Skrevet 7. juni 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Huff enda en sokker/bruker ikke sokker tråd.. Anonymkode: 6e4de...135 Varer ikke lenge før kvinneguiden må bytte navn til sokkeguiden Anonymkode: e4d63...a77 4
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #8 Skrevet 7. juni 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Varer ikke lenge før kvinneguiden må bytte navn til sokkeguiden Anonymkode: e4d63...a77 LOL det hadde jeg likt. Er ikke noe bedre enn brukte damesokker. Anonymkode: d0de6...810
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #9 Skrevet 8. juni 2021 Jeg synes ikke sokker er behagelig, eller pent i sko. På jobb bruker jeg samme sko som ute, eller skifter til pensko/småsko. Når jeg er på besøk har jeg alltid med innesko. Men veldig ofte går vertskapet barbeint, da gjør jeg det samme. Anonymkode: 77bae...183 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #10 Skrevet 8. juni 2021 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Uten sokker i skinnsko må da lukte vondt? Anonymkode: d0de6...810 Kan ikke skjønne at det går ann å like å gå barbent i skinnsko personlig. Anonymkode: f0121...c14
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå