AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #1 Skrevet 7. juni 2021 Har datet en fyr i litt over 3 mnd nå. I helgen var vi ute hver for oss og møttes senere på kvelden. Alt var hyggelig inntil vi skulle hjem. Da oppstod det krangel om helt uvesentlige ting. Dagen etter ønsket han ikke å snakke noe særlig om det og var helt uinteressert. Jeg ønsket det for å legge ting dødt og snakke sammen i edru tilstand. Det ble sagt ting som ikke er helt bra og han mente at han ikke hadde behov for å spørre meg hva jeg har behov for i denne relasjonen. Synes dette er veldig egoistisk. Aner ikke hva han vil annet at han vil bruke tid på å finne ut av om dette er rett. Jeg sa at vi bare avsluttet dette her og nå for jeg gidder ikke sånn surr. Det endte med at vi dro hjem og dagen etter var stemningen som den pleier. Stemningen er fortsatt god på tross av det som skjedde i helgen. Noen som kan gi meg litt tips og råd her? Anonymkode: 31545...d7d 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #2 Skrevet 8. juni 2021 Hadde jeg kranglet med min nye kjæreste etter bare 3 mnd, hadde jeg droppet alt med det samme. Jeg møtte det jeg er overbevist om er min drømmemann for 5 mnd siden, og vi er begge hodestups forelsket. Det har vært absolutt ingenting å diskutere en gang, langt mindre krangle om. Hadde vi kranglet så tidlig i relasjonen, kunne følelsene umulig ha vært slik de burde. Det at han ikke bryr seg om dine behov, og at han heller ikke ordner opp på en skikkelig måte når dere først kranglet, sier jo mye om hvordan fremtiden deres vil bli. Du er tydeligvis ikke viktig nok. Anonymkode: 55bf4...ccc 4
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #3 Skrevet 8. juni 2021 Rødt flagg. Vær oppmerksom på liknende oppførsel i fremtiden hvis dere fortsetter å date. Ikke noe godt tegn at han ikke vil snakke om det og legge konflikten død Anonymkode: 41849...f42
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #4 Skrevet 8. juni 2021 Jeg syntes ikke det nødvendigvis er et flagg at man krangler en gang relativt tidlig i relasjonen, og tross alt har dere jo datet i 3 måneder. Om man har vært mye sammen da, så er det nesten rart om man aldri har vært uenig en gang. Iblant kan slike uenigheter føre til krangel. Men det er et gult flagg at han ikke er interessert i å vite hva du har behov for i relasjonen og at han ikke ønsker å ordne opp. Dere bør nok også ta en prat om hva dere vil, selv om dere ikke har datet så lenge, så ville jeg personlig ha visst å vite hvor vi står etter 3 mnd. At man fortsatt er usikker kan være et tegn på at det ikke helt er liv laga. Anonymkode: fcc2e...e1a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå