Gjest Hel Skrevet 7. september 2005 #1 Skrevet 7. september 2005 Glow in the dark: Er visst ikke blant de pene selv. Vi mindre pene får holde sammen.. ← Henger meg på denne jeg.
Gjest GreenSky Skrevet 7. september 2005 #2 Skrevet 7. september 2005 Pøh, dere er sikkert så pene, atte.
hecuba Skrevet 7. september 2005 #4 Skrevet 7. september 2005 Okei, nå tror jeg vi må kontakte moderatorene og kreve å få et eget rom, låner litt av GreenSky og foreslår, "Andungenes rom" ← Kanskje det blir et sted vi kan utvikle oss til svaner? Men da blir vi vel kastet ut av rommet..
hecuba Skrevet 7. september 2005 #5 Skrevet 7. september 2005 Hvem vil vel være svane, ekkel og usympatisk, med bare utseende å komme med ← Hmm.. Jeg kunne godt tenke meg å prøve............? Snur trenden, jeg..
Gjest Gjest Skrevet 8. september 2005 #6 Skrevet 8. september 2005 Værre å gå fra å være svane til å bli and med årene... Ikke noe gøy med forfall!
Gjest Hel Skrevet 8. september 2005 #7 Skrevet 8. september 2005 (endret) Herregud, nå begynte jeg å lure. Jeg hadde jo ikke vært på snikk-snakk og startet denne tråden. Endret 8. september 2005 av CocoPuff
hecuba Skrevet 8. september 2005 #8 Skrevet 8. september 2005 Hehe.. Men nå er vi her! Alle andungene!
Mistyen Skrevet 8. september 2005 #9 Skrevet 8. september 2005 Herregud, nå begynte jeg å lure. Jeg hadde jo ikke vært på snikk-snakk og startet denne tråden. ← Synes dere ba om et eget rom, jeg. Dette var det nærmeste jeg kom å hjelpe dere..... Misty (mod)
lillesky Skrevet 8. september 2005 #10 Skrevet 8. september 2005 CocoPuff ER pen, ingen andunge. Heller en svane da!
Gjest Hel Skrevet 8. september 2005 #11 Skrevet 8. september 2005 Takk, snill du lillesky! Føøøøler meg bare ikke helt sånn.
hecuba Skrevet 8. september 2005 #12 Skrevet 8. september 2005 Synes dere ba om et eget rom, jeg. Dette var det nærmeste jeg kom å hjelpe dere..... Misty (mod) ← Takk for det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå