AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #1 Skrevet 7. juni 2021 liker: celin dion best funny fact : hun var med i grand prix for mange år siden før hun ble ordentlig kjent. din favoritt? legg inn yt video Anonymkode: 1a39d...d7f
Hannah80 Skrevet 7. juni 2021 #2 Skrevet 7. juni 2021 Denne damen. Fordi hun har en utrolig bra stemme selvsagt. Sangene er catchy. Og er i tillegg hinsides hot😍 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2021 #3 Skrevet 7. juni 2021 Blir så sliten i ørene av å høre på artister som roper og hyler, det er ikke imponerede eller morsomt å høre på. Cassidy har en helt fantastisk stemme 😊 Anonymkode: deee6...319 3
Bloodflowers Skrevet 7. juni 2021 #9 Skrevet 7. juni 2021 (endret) Stevie Nicks Endret 7. juni 2021 av Bloodflowers Legge til video
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #11 Skrevet 8. juni 2021 Elsker henne mye på grunn av nostalgi: Britney Spears - Satisfaction / Oops I Did it Again (Live VMA 2000) - YouTube Men min absolutte favoritt etter som årene har gått: Taylor Swift- All Too Well (Grammys) - YouTube Anonymkode: 368fd...632
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #13 Skrevet 8. juni 2021 Ingenting slår stemmen til Sissel Kyrkjebø ❤️ Så lys og klar, og ikke så høylytt og ropete som type Mariah Carey Anonymkode: 01a1f...950 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #14 Skrevet 8. juni 2021 AnonymBruker skrev (21 timer siden): un var med i grand prix for mange år siden før hun ble ordentlig kjent. ikke bare var hun med, hun vant hele skiten og ganske nøye planlagt de greiene der. Ikke seieren kanskje, men Eurovision som plattform er jo fantastisk, det var det på den tida og. De ville ha henne opp og fram. Anonymkode: 7c170...c5c
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #15 Skrevet 8. juni 2021 Karen Carpenter ❤️ makan til nydelig stemme og formidlingsevne! Hun var også trommis lenge, før hun ble satt permanent fremst på scenen Anonymkode: 7c170...c5c 2
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2021 #17 Skrevet 8. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ingenting slår stemmen til Sissel Kyrkjebø ❤️ Så lys og klar, og ikke så høylytt og ropete som type Mariah Carey Anonymkode: 01a1f...950 Mariah Carey er faktisk ikke den verste, men det er mange som blir ansett som gode sangere fordi de har kraftige stemmer og kan hyle/rope lengst mulig, men dette er ikke stemmer det er behagelig å høre på og heller ikke noe jeg vil beskrive som fint, får jo vondt i hodet av å høre hyling og roping. De har store, men ikke vakre stemmer. Gode eksempler er Beyonce (som det faktisk er slitsomt å høre på), Christina Aguilera, Ariana Grande (noen ganger er ikke stemmen hennes ille å høre på). Whitney Houston derimot, fantastisk sanger og hun hadde en fin og ikke bare en kraftfull stemme. Anonymkode: deee6...319
absinthia Skrevet 8. juni 2021 #18 Skrevet 8. juni 2021 (endret) Har en liten haug med favoritter, de største favorittene har forlatt oss for lenge siden. Det er også mange talentfulle, flinke sangere som jeg slett ikke liker å høre på, fordi jeg synes det er masete og kjedelig, når det virker som om de er mer opptatt av å vise hvor mange krøller de kan lage med stemmen, enn å formidle musikken og/ eller følelsen bak. Denne damen oppdaget jeg da jeg var ca 5: Denne damen, da jeg var sånn 14-15 Og så må man jo legge til både Billie Holiday, Bessie Smith og en gjeng med andre klassikere fra 1940-1970. Det er svært mange gode kvinnelige vokalister innen metal, som får langt mindre kred en de er verdt. En av de mer interessante som har dukket opp i de siste årene er vokalisten i Jinjer - mye fine overganger mellom death metal growling og nesten klassisk sang, samt bra opptreden. Man bør få med seg mer enn begynnelsen på videoen under før en gjør seg opp en mening. Endret 8. juni 2021 av absinthia
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå